شگفتانه گروه بهمن و بی ام اسپیس با خودروی اسپرت برقی

شگفتانه گروه بهمن و بی ام اسپیس با خودروی اسپرت برقی

بعد از ظهر امروز خبرنگار آخرین خودرو از شوروم جدید خودروهای وارداتی گروه بهمن در ایران مال تصاویری را تهیه کرد. بی ام اسپیس نام جدید نشان تجاری برای خودروهای وارداتی گروه بهمن است که در کنار نشان بی ام کارز فعالیت می کند و گویا برنامه دارد تا خودروهای نوین و پیشرفته وارداتی را به بازار عرضه کند. در گام نخست بی ام اسپیس یک خودروی برقی و اسپرت را به بازار ایران می آورد.

به گزارش آخرین خودرو، بی ام اسپیس که شوروم مجزایی از بی ام کارز در ایران مال دارد در دست احداث است و آن طور که در تصاویر دیده می شود، قرار است تا خودرویی اسپرت و برقی را به بازار ایران معرفی کند. خودرویی که شتاب آن ۳.۹ ثانیه است و یک محصول کوپه و یا بهتر بگوییم، سوپر اسپرت برقی چهار چرخ محرک به حساب می آید. این خودرو نتا جی تی (GT) نام دارد و بی ام اسپیس برنامه واردات آن را دنبال می کند. خودرویی اسپرت که به تازگی در بازار جهانی فروش آن آغاز شده است و اصالت چینی دارد. اما این خودروی چینی یکی از پیشرفته ترین محصولات برقی جهان در تولیدات تجاری است و در بحث فناوری، عملکرد و کیفیت نگاه های بسیاری را به سمت خود کشانده است.

نتا جی تی با هر بار شارژ کامل باتری ها بیش از ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی می کند و قدرت آن ۴۵۶ اسب بخار اعلام می شود. همچنین گشتاور این خودروی اسپرت برقی ۶۲۰ نیوتن متر است. ظرفیت باتری های نتا GT نزدیک به ۹۱ کیلووات ساعت اعلام می شود. باتری این خودروی برقی نشان بی ام اسپیس را کمپانی CATL تامین می کند که یکی از برترین باتری سازان در بازار جهانی است. نکته جالب این بوده که نتا GT با وزن نزدیک به دو تن، شتاب کمتر از ۴ ثانیه را دارد و رفتاری شبیه به خودروهای سوپر اسپرت را از خود نشان می دهد.

در حال حاضر گروه بهمن با نشان بی ام کارز برنامه عرضه خودروهای وارداتی چون هونگچی H5، بستیون T77، هونگچی E-QM5، محصولات نشان کِی جی اِم کره جنوبی، محصولات ام جی، محصولات هاوال و DFSK E5 را دنبال می کند. آن طور که مشخص است نشان جدید بی ام اسپیس (BM Space) به دنبال عرضه محصولات پیشرفته و فناورانه برقی رفته و در گام نخست واردات نتا GT را در دست انجام دارد.

نوشته شگفتانه گروه بهمن و بی ام اسپیس با خودروی اسپرت برقی اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

source