داداش زاده: این جریمه خودزنی و بی‌فکری باشگاه بود / مدیریت در نقل و انتقالات ابتدای فصل موفق نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جریمه کردن یک نمونه خودزنی و بی‌فکری اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه بود که با تصمیم‌گیری‌شان بحران را وارد تیم کردند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره ایجاد حاشیه در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: همیشه در مصاحبه‌های خودم گفته‌ام؛ تنها موردی که می‌تواند پرسپولیس را از روند رو به جلو و پیروزی‌هایش بازدارد فقط حاشیه است، چون حواشی می‌تواند هر تیم خوبی را زمین بزند. متأسفانه این بار مدیریت، اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس خیلی راحت حاشیه را وارد تیم‌شان کردند و دست به خودزنی زده‌اند.

وی افزود: از طرفی دیگر یحیی گل‌محمدی این فصل یک مقدار تمرکزش را از دست داده است. اصلاً در شأن و شخصیت او نیست که جواب کسی را بدهد و برای ادامه روند رو به جلوی تیمش باید کار خودش را انجام می‌داد.

*جریمه بازیکنان خودزنی و بی‌فکری اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه بود

کارشناس فوتبال در مورد جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی به خاطر باخت به سپاهان عنوان کرد: وقتی بازیکنان آپشن‌های سال قبل خودشان را نگرفته‌اند، چطور باید برای یک باخت ۱۰ درصد جریمه شوند؟ این جریمه کردن یک نمونه خودزنی و بی‌فکری اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه بود که با تصمیم‌گیری‌شان بحران را وارد تیم کردند. مگر باشگاه هر بازی که تیم پیروز می‌شد به بازیکنان و کادرفنی پاداش می‌داد که الان برای یک باخت، جریمه در نظر می‌گیرد؟

پیشکسوت فوتبال درباره کمبود بازیکن در تیم پرسپولیس ادامه داد: اول فصل با رفتن چند بازیکن از پرسپولیس، باید باشگاه خیلی زود دست به کار می‌شد تا یک مهاجم و دروازه‌بان بگیرد. گل‌محمدی لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه داد تا جذب شوند، اما مدیریت در فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل موفق نبود. پرسپولیس دو مرتبه به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و قهرمان نشد، چون بازیکنان باکیفیت و امکانات در باشگاه پرسپولیس وجود نداشت. تیم‌هایی قهرمان آسیا می‌شوند که در هر زمینه برنامه‌ریزی دارند و با تجهیزات قوی به مسابقات می‌آیند. مسئولان باشگاه ما فقط بلد هستند خوب شعار بدهند. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای خوش‌آمدگویی به رونالدو، ۵ میلیارد تومان خرج کردند، در صورتی که باید این پول را برای تیم‌شان هزینه می‌کردند.

*برخی فکر می‌کنند با رفتن گل‌محمدی جا برای آن‌ها باز می‌شود

داداش‌زاده در مورد انتقاد پیشکسوتان از کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس و کنار گذاشتن یحیی گل‌محمدی از سرمربی‌گری این تیم، گفت: باید حق بدهیم که بعضی‌ها دلشان به حال پرسپولیس می‌سوزد و با باختن تیم محبوب‌شان ناراحت می‌شوند. همه نگران پرسپولیس هستند، رسانه‌ها و مردم درباره ناکامی از پیشکسوتان سوال می‌کنند و آن‌ها هم نظر شخصی خودشان را می‌گویند. اما برخی‌ها فکر می‌کنند با رفتن یحیی گل‌محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس جا برای آن‌ها باز می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من یک سوال دارم، آیا سرمربی در ایران بهتر از گل‌محمدی برای پرسپولیس وجود دارد؟ در حالی که همین کادرفنی، ۳ بار قهرمان لیگ برتر شده و یک بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. الان موقعی است که همه باید دست به دست هم بدهند و پشت تیم باشند. ضمناً پیشکسوتان و هواداران نیز از تیم‌شان حمایت کنند.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)