کواچیچ:/ حتی یک کلمه از حرف‌های گواردیولا را نفهمیدم


کد خبر : 1980714 |
27 آبان 1402 ساعت 12:45 |
27K بازدید |

34
دیدگاه

کواچیچ:


متئو کواچیچ، هافبک کروات سیتی، در روزهای اول حضورش در این باشگاه از درک حرف‌های پپ گواردیولا عاجز بود.

حتی یک کلمه از حرف‌های گواردیولا را نفهمیدم

به گزارش “ورزش سه”، سیتی در تابستان امسال برای خرید کواچیچ 30 میلیون یورو هزینه کرد و او را از چلسی خرید. او سابقه بازی برای رئال را نیز دارد و بازیکنی کاملا باتجربه است با این حال در هفته‌های اول حضورش در سیتی به مشکل خورده بوده و ایده‌های تاکتیکی گواردیولا را نمی‌فهمید، هرچند الان شرایط برای او کاملا بهتر شده است. 

او 14 بار برای سیتی در همه رقابت‌ها به میدان رفته و در یازده تایشان نیز فیکس بوده است.

1954053

کواچیچ 29 ساله در مورد روزهای اول حضورش در سیتی گفت: «به شکلی باورنکردنی سخت بود چون باید چیزهای جدیدی یاد می‌گرفتم. با خودم می‌گفتم کاش وقتی جوان‌تر بودم، با گواردیولا کار می‌کردم، با این حال هرگز برای یادگیری دیر نیست. خوشحالم که می‌توانم از پپ چیزهایی یاد بگیرم که قبلا نمی‌دانستم و کسی به من در موردشان نگفته بود.»

1924318

ستاره کروات ادامه داد: «من در زمین بسیار می‌دوم و یادم است یک روز پپ من را در تمرین کنار کشید و گفت لازم نیست اینقدر بدوی و بیشتر از فکرت استفاده کن. او می‌گفت به آن طرف نرو و برای من شعاع حرکتی مشخصی تعیین می‌کرد. اعتراف می‌کنم ابتدا یک کلمه از حرف‌هایش را هم نمی‌فهمیدم ولی به تدریج به درک بهتری رسیدم. دوست داشتم این نکات را یک مربی زودتر به من یاد داده بود. می‌توانم بگویم کار با پپ از همان روز نخست با وجود همه سختی‌هایش لذتبخش بوده است.»

source