Embracer Group تایید کرد که حدود ۹۰۰ نفر را اخراج کرده است

Embracer Group تایید کرد که حدود ۹۰۰ نفر را اخراج کرده است

سال ۲۰۲۳ سال بی‌رحمانه‌ای برای صنعت بازی بوده که با اخراج‌های گسترده‌ای همراه بوده و طی چند ماه گذشته تعدادی از توسعه‌دهندگان و ناشران را تحت تاثیر قرار داده است. Embracer Group یکی از چندین شرکتی است که تحت تاثیر قرار گرفته است.

پس از ناکامی در عقد قرارداد با Savvy Games Group عربستان سعودی به ارزش ۲ میلیارد دلار، این شرکت برنامه تجدید ساختار را در اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز کرد و این منجر به کاهش قابل توجهی در کل نیروی کار آن شد.


مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ

آنطور که در گزارش مالی سه ماهه اخیر Embracer Group اعلام شده، لارس وینگفورز مدیر عامل شرکت تایید کرد که تا ۳۰ سپتامبر، به عنوان بخشی از برنامه بازسازی، این شرکت حدود ۹۰۰ نفر را در تمام استودیوهای خود اخراج کرده که تقریبا ۵ درصد از نیروی کار کل آن را تشکیل می‌دهد.

وینگفورز نوشت:

از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳، برنامه تجدید ساختار به اولین کاهش سه ماهه Embracer در حدود ۹۰۰ نفر یا ۵ درصد از نیروی کار منجر شد. در این تلاش گسترده گروهی، ما نه تنها تعدادی از استودیوها را متوقف می‌کنیم، بلکه کارکنان را نیز کاهش داده‌ایم و تعداد پروژه‌ها را در چندین استودیو دیگر کاهش داده‌ایم، با تمرکز بر بهبود بازده سرمایه‌گذاری پیش بینی شده در PC/Console.

قطع همکاری با افراد با استعداد هرگز آسان نیست. می‌خواهم از افرادی که Embracer را در این سه‌ ماهه ترک کردند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. این‌ها تصمیمات دشواری هستند. برای من، شخصا، بسیار مهم است که این برنامه با شفقت، احترام و صداقت انجام شود.

Embracer Group

توسعه‌دهنده Saints Row و Red Faction، استودیو Volition توسط Embracer Group در ماه آگوست تعطیل شد، در حالی که ماه بعد، توسعه دهنده Tomb Raider، کریستال داینامیکس با اخراج شد.

اخیرا گزارش شده که استودیوی Free Radical Design تنها کمی بیش از دو سال پس از تاسیس مجدد، ممکن است در آستانه تعطیل شدن باشد. در حالی که از طرف دیگر گزارش شده Embracer Group به دنبال فروش گیرباکس توسعه‌دهنده Borderlands است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تولید بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند


از جی‌تی‌ای ۶ «قبل از اولین تریلرش» چی می‌دونیم؟

اولین تریلر از فیلم Madam Web منتشر شد - ویجیاتو

source