قوانین بازی بیلیارد استخر ایالات متحده را بدانید

بیلیارد یا استخر نامی است که در امریکا و کشورهای اروپایی استفاده میشود و در ایران به عنوان بیلیارد و اسنوکر می شناسیم. مرکز خرید میز بیلیارد و اسنوکر حامدی که به دو صورت حضوری و اینترنتی اماده ارائه خدمات به سراسر کشور می باشد و شما میتوانید برای خیر میز اسنوکر بیلیارد و لوازم جانبی با آنها در تماس باشید.

بازی استخر روی میز بیلیارد 6 جیبی با 15 توپ رنگی و 1 توپ سفید به قطر 57.2 میلی متر انجام می شود:

توپ های شماره گذاری شده از 1 تا 8 کاملا رنگی هستند.

توپ هایی که از 9 تا 15 شماره گذاری شده اند فقط با یک خط رنگ می شوند.

چندین بازی استخری مختلف وجود دارد که معروف ترین آنها عبارتند از:

بازی هشت توپ

با 16 توپ بازی می شود.

هر بازیکن یک خانواده از توپ ها (توپ های تمام رنگی در مقابل توپ های خطی) را بر اساس ضربه شکست می گیرد. او باید تمام توپ ها را به جیب بزند و سپس با هشت توپ (یکی سیاه) تمام شود.

وقتی بازیکنی مرتکب خطا می شود دو قانون رایج است:

بازیکن می تواند توپ را در هر نقطه پشت خط ضربه قرار دهد.

کیو توپ در دست: بازیکن قبل از اینکه ضربه بزند کیو توپ را در هر نقطه از محوطه بازی قرار می دهد.

بازی نه توپ

این بازی فقط با کیو بال و توپ های 1 تا 9 انجام می شود. برنده کسی است که توپ شماره 9 را به جیب بزند. بازیکنان همیشه باید ابتدا توپ با ارزش کمتر در منطقه بازی را لمس کنند. بنابراین می توان هر توپی از جمله توپ Nine را به جیب زد تا زمانی که ابتدا توپ صحیح زده شود.

بازی 14/1

تمام توپ ها استفاده می شود. هر توپ ارزش یکسانی دارد. هر توپ پاکت شده، یک امتیاز به دست می‌آید و بازیکن همچنان که به جیب می‌زند و/یا مرتکب خطا نمی‌شود، ادامه می‌دهد. بازی از راه دور انجام می شود، یعنی تعدادی امتیاز برای دستیابی به آن.

زمانی که توپی در جیب بازی باقی نمانده باشد و در صورت فاصله فاصله باقی بماند، توپ‌های دیگر در مثلث در نقطه شروع خود قرار می‌گیرند تا اینینگ جدید انجام شود.

میزهای بیلیارد ایرانی Billards hamedi لحظات بازی شدید با دوستان را برای شما فراهم می کند که یک بازی نیاز به مهارت، استراتژی و تفکر را کشف می کند. انتخاب چوب، قاب چوبی یا فلزی، پارچه سیمونیس درجه مسابقه: همه شرایط رعایت شده است تا هر بازی باعث پیشرفت شما شود!

تمامی میزهای بیلی ما در 5 سایز مختلف با تنوع رنگ پارچه ای موجود است تا با دکوراسیون داخلی شما مطابقت داشته باشد. به عنوان یک گزینه، می توانید یک سیستم بازیابی متمرکز با کشوهایی برای جمع آوری توپ ها اضافه کنید.

قوانین بازی بیلیارد استخر ایالات متحده را بدانید

در نهایت همه میزهای بیلیارد ما در مدل های مختلف در خدمت شما می باشد برای دیدن قیمت میز بیلیارد بوفالو و میز بیلیارد مدرن به سایت حامدی بیلیارد مراجعه نمایید.

یک میز بیلیارد ارزان تر بخرید

آیا تا به حال به خرید میز بیلیارد خود فکر کرده اید؟ بیشتر از یک بازی، یک اکسسوری طراحی است که می توانید آن را در خانه خود نصب کنید تا به خانه خود شخصیت ببخشید و فضایی که در آن نصب خواهید کرد، فضایی و سبکی خاص خود را ارائه دهید. در خرید یک میز بیلیارد ارزان قیمت در Billards hamedi تردید نکنید.

بیلیارد ارزان‌تر ما را پیشنهاد می‌کند!

از معاملات خوب و پیشنهادات ویژه Billards hamedi بهره مند شوید: با لیست بیلاردهای ما در حال فروش، میزهای بیلیارد دست دوم یا دست دوم ما… مشورت کنید و هوشمندانه بخرید! اگر می خواهید یک میز بیلیارد ارزان پیدا کنید، به جای درستی آمده اید! تمامی بیلیاردهای ما حتی دست دوم بازسازی شده اند تا مطمئن شوید که تنها بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به شما ارائه می دهند.

راه اندازی بیلیارد برای المپیک 2024 در پاریس

کنفدراسیون جهانی ورزش‌های بیلیارد (WCBS) و فدراسیون فرانسه دو بیلارد (FFB) در 14 نوامبر 2018 نامزدی بیلیارد را ارائه کردند تا آن را در میان ورزش‌های اضافی در بازی‌های المپیک 2024 پاریس قرار دهند.

Billards Bréton تعهد خود را به فدراسیون بیلیارد فرانسه تقویت می کند و با تبدیل شدن به یک شریک رسمی از کمیته پروژه “Billard 2024” حمایت می کند. هدف این کمیته ایجاد وحدت در دنیای ورزش بیلیارد است تا بتواند بهترین کمپین ممکن را برای کسب اعتبار المپیک رهبری کند. نشست خبری معرفی کاندیداتوری روز جمعه 30 نوامبر در برج ایفل با حضور فدراسیون های مختلف، بازیکنان و اعضای صنعت شرکت کننده در این پروژه برگزار شد.

بیلیارد ورزشی است که ریشه در تاریخ دارد و در سراسر جهان در بسیاری از رشته ها انجام می شود که سه رشته اصلی آن عبارتند از Carom (بیلیارد فرانسوی)، استخر آمریکایی و اسنوکر. 261 فدراسیون ملی در 135 کشور وجود دارد.

در تقاطع ورزش، اوقات فراغت و تاریخ، بیلیارد تمام ویژگی های لازم برای شرکت در ماجراجویی المپیک را دارد! نیاز به تمرکز، شفافیت و دقت دارد و در تمام سنین انجام می شود. آیا ورزشی بین نسلی، دوستانه، آموزشی و مفید برای سلامتی خود می شناسید؟ بیلیارد یک نمونه عالی از این است! آیا ورزشی می شناسید که در آن بتوانید پیش بینی، طراحی، حمله و دفاع کنید؟ این ورزش هنوز هم بیلیارد است!

رویدادهایی در طول مراحل انتخاب برگزار می شود تا تمام جنبه های بیلیارد به عموم مردم ارائه شود.

به موازات آن، یک طومار آنلاین و یک کمپین در شبکه های اجتماعی برای حمایت از نامزدی راه اندازی شده است: #billiards2024 هشتگی است که همه بازیکنان بیلیارد را در سراسر جهان متحد می کند. یک قهرمانی بزرگ در ماه مارس در ایل دو فرانس برگزار می شود تا حالت های بازی مورد استفاده برای بیلیارد در بازی های المپیک را به عموم معرفی کند!


source