یان اوبی میکل:/ رونالدو نه، جرارد بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است!


کد خبر : 1980834 |
28 آبان 1402 ساعت 03:30 |
23.7K بازدید |

54
دیدگاه

یان اوبی میکل:


به گفته جان اوبی میکل،ستاره سابق چلسی، استیون جرارد در صدر فهرست اسطوره‌های لیگ برتر بالاتر از کریستیانو رونالدو و تیری آنری قرار دارد.

رونالدو نه، جرارد بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است!

به گزارش “ورزش سه”، میکل 11 سال در لیگ برتر انگلیس برای چلسی بازی کرد و در مقابل برخی از بزرگترین ستاره‌های این لیگ قرار گرفت. ملی پوش نیجریه‌ای به آبی‌ها کمک کرد تا دو قهرمانی لیگ برتر، قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، چهار جام حذفی و دو جام اتحادیه را کسب کنند.

میکل در پاسخ به سوالی در شبکه “وایب ویت فایو” برای نام بردن بهترین بازیکنی که مقابلش در لیگ برتر بازی کرده است، گفت: “احتمالا باید بگویم استیون جرارد! حتی بالاتر از رونالدو و آنری. او از نظر بدنی بسیار قوی بود. من از نظر بدنی نیز قوی هستم، می‌دانم که می‌توانم حریف را از توپ دور کنم، اما  از جرارد نه. من نتوانستم او را از توپ دور کنم. او می‌دانست چگونه پشت سر من فضا پیدا کند. شما فکر می‌کنید او را کنترل کرده‌اید اما او خیلی سریع و باهوش بود.

1955832

و به محض اینکه چشم از او برمی‌داشتید، به دردسر می‌افتادید و به همین دلیل است که همکاری با او و [فرناندو] تورس بسیار خوب بود و آنها گل‌های زیادی به ثمر رساندند. ما در آن زمان در بازی‌های بزرگ زیادی مقابل لیورپول بازی کردیم، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و این تیم به یکی از رقبای نزدیک ما تبدیل شد. من چند روز سخت در برابر آنها داشتم!

همیشه گفته‌ام سخت‌ترین حریف من در لیگ برتر، استیوی جی بود. به یاد دارید زمانی که او به عنوان شماره 10 برای لیورپول بازی کرد و فرناندو تورس در خط حمله بود؟ اوه خدای من! یک شماره 10 که می‌تواند تکل بزند! او می‌دانست که چگونه فضای بین هافبک و مدافعان را پیدا کند. بله، برای من، استیوی سخت‌ترین رقیب بود، او خیلی خوب بود.”

میکل ضربه دیگری به رونالدو وارد کرد و از لیونل مسی به عنوان بهترین از نظر خود نام برد: “من واقعاً مقایسه‌ای بین مسی و رونالدو نمی‌بینم. من فکر می‌کنم مسی از یک سیاره متفاوت است.”

source