نیاز به تصمیم درست در سریع‌ترین زمان ممکن؛/ با این شرایط خواب المپیک را هم نمی‌بینیم!


کد خبر : 1981091 |
29 آبان 1402 ساعت 07:14 |
7.2K بازدید |

7
دیدگاه

نیاز به تصمیم درست در سریع‌ترین زمان ممکن؛


والیبال ایران در حالی این روزها درگیر مسائل عجیبی شده که رقبایش در آرامش محض هستند.

با این شرایط خواب المپیک را هم نمی‌بینیم!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که رقبای ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2024 برای حضوری هر چه قدرتمندتر برنامه‌ریزی خود را آغاز کرده‌اند، والیبال ایران در آخرین مرحله مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری وارد فاز بلاتکلیفی شد. این در حالی است که فدراسیون والیبال از چند ماه قبل پروسه برگزاری انتخابات فدراسیون را با ثبت نام کاندیدا آغاز کردف ولی وزارت ورزش هیچ اقدامی در تائید صلاحیت‌ها، برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها و… تا به امروز انجام نداده است و عدم موافقت با مجمع فوق العاده فدراسیون اوج بی‌تدبیری بود.

پرافتخارترین ورزش گروهی ایران در شرایطی هر روز به وضعیت تعلیق نزدیک می‌شود که چند ماه دیگر در آخرین سکوی صعود به المپیک در لیگ ملت‌ها می‌بایست به مصاف رقبای خود برود و کاندیدای میزبانی رقابت‌های مردان جهان 2025 و زیر 17 سال 2024 جهان است و با داشتن بیش از 20 کرسی بین المللی در آسیا و جهان، داورزنی به عنوان یک ایرانی یکی از شانس‌های اصلی احراز پست ریاست یا نایب رئیسی آسیاست.

البته شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان به جای اینکه ضمن اجرای قوانین داخلی شکل اساسنامه ابلاغی از سوی فدراسیون جهانی والیبال را حفظ کند، تحت فعالیت یکی از کاندیداها که حتی یک روز هم سابقه مدیریت ورزشی در سطح کلان را ندارد و به صورت مستمر چند ماهی است که مهمان هر روز سئول‌نشینان و مجلسی‌هاست و بدون داشتن برنامه‌ای برای حفظ کرسی‌های بین المللی و درآمدزایی 200 میلیاردی برای والیبال تلاش مضاعفی برای تخریب ارکان والیبال ایران می‌کند و بدون هیچ تجربه و فعالیت بین المللی در مکاتبات و مذاکرات با ارگان‌های بین‌المللی با قطعیت در خصوص اساسنامه و قوانین فدراسیون جهانی نظر می‌دهد.

کسی که بعد از 15 سال دوری از والیبال سودای صندلی حساس ریاست این رشته پرطرفدار را در سر دارد. انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور، با نگاهی پدرانه و مدبرانه اجازه ندهد رشته‌ای مثل والیبال حتی یک روز دچار تنش و تعلیق شود و به هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این فدراسیون کمک کند.

source