بازگشت ظاهر کلاسیک شخصیت سوپرمن در فیلم Superman: Legacy

هواداران حدس می‌زنند مرد پولادین قرار است باری دیگر شورت را روی شلوار بپوشد!

بازگشت ظاهر کلاسیک شخصیت سوپرمن در فیلم Superman: Legacy

آیا سوپرمن در فیلم ‌Superman: Legacy لباس کلاسیک و مایو قرمزش را به تن می‌کند؟


مطلب پیشنهادی:۱۰۰ کشور که ردپای بتمن در آن‌ها دیده می‌شودبتمن این جا، بتمن اون جا، بتمن همه جا!
۱۰۰ کشور که ردپای بتمن در آن‌ها دیده می‌شود

در حال حاضر مشخص نیست که جیمز گان؛ کارگردان فیلم «سوپرمن: لگسی»، چه برنامه‌ای برای نحوه حضور ابرقهرمان محبوب دی‌سی (DC) در این عنوان در سر دارد. با این حال او مدام سخن از فیلمی به میان می‌آورد که لحن مشابهی با کمیک‌های این شخصیت دارد. گان اخیرا از طریق شبکه‌های اجتماعی تصاویری از دفتر کار خود در حین آماده‌سازی و شروع‌به‌کار برای ساخت فیلم Superman: Legacy را به اشتراک گذاشته و چندین تصویر مختلف از کمیک Superman for all Seasons را منتشر کرده است. جالب است بدانید این تصاویر، سوپرمن را با آن شورت‌ قرمز و کلاسیک‌اش به نمایش گذاشته‌اند. پوششی که در اقتباس‌های اخیر چندان مورد استفاده قرار نگرفت. اکنون طرفداران حدس می‌زنند که دیوید کورنسوت (بازیگر نقش سوپرمن در فیلم سوپرمن: لگسی) قرار است لباس قدیمی این ابرقهرمان را به تن کند.

هنری کویل (Henry Cavill) که تا پیش از این نقش سوپرمن را در فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) و به طور کلی اسنایدرورسِ دنیای دی‌سی بازی کرده بود، هرگز این لباس کلاسیک را نپوشید. از سوی دیگر تایلر هوچلین (بازیگر نقش سوپرمن در سریال Superman & Lois) نیز گرچه هیچ‌گاه مایوی قرمزرنگ را به پا نکرد اما در سال ۲۰۲۱ بود که برای مدت کوتاهی در یک سکانس فلش بک، این لباس کلاسیک را به عنوان اشاره‌ای به کارتون‌های کلاسیک سوپرمنِ مکس فلیشر به تن کرد.

فیلم Superman: Legacy

گان تا پیش از این با اشتراک گذاشتن پستی در شبکه اجتماعی‌اش تایید کرد این اثر در ماه ژوئیه/جولای سال ۲۰۲۵ میلادی اکران می‌شود. این تاریخ با فونت لوگوی سوپرمن مشخص شده بود و از آنجایی که طراحی مشابهی با نسخه کلاسیک داشت باعث شد برخی از طرفداران به بازگشت سوپرمن در لباس کلاسیک مشکوک شوند. البته که تا به حال این مساله به صورت رسمی تایید نشده و در نهایت باید دید شخصیت کورنسوت در این فیلم چه پوششی خواهد داشت.

جالب است بدانید در ماه ژوئن، گان در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) از این گفت که هنوز در مورد ظاهر کلاسیک یا مدرن سوپرمن در این فیلم مطمئن نیست و در نهایت هر تصمیمی که به‌نظر تیم بهترین باشد را اتخاذ خواهند کرد.

فیلم Superman: Legacy برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه/جولای سال ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) میلادی برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۵ نسخه شرور جاستیس لیگبا حضور آن‌ها قرار نیست بی‌گناهان رهایی پیدا کنند!
۵ نسخه شرور جاستیس لیگ


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

source