کد خبر : 1981348 |
30 آبان 1402 ساعت 10:33 |
6.7K بازدید |

15
دیدگاه


فلیپه ملو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که عملکرد لیونل مسی با بالا رفتن سنش بهتر شده است.

شگفتی خارق العاده: مسی از قبل هم بهتر شده است!

به گزارش “ورزش سه”، ملو در حال حاضر در فلومیننزه توپ می‌زند و در 40 سالگی موفق شد جام قهرمانی کوپا لیبرتادورس را با این تیم به‌دست بیاورد. 

او که پیش از این هم بارها از توانایی‌های مسی تعریف کرده بود، بار دیگر علاقه‌اش به این بازیکن را که حالا فوتبال اروپا را ترک کرده و راهی باشگاه اینترمیامی شده تا تجربه بازی در لیگ فوتبال آمریکا را هم به‌دست آورد ابراز کرده است. 

این ستاره آرژانتینی به‌تازگی موفق شد برای هشتمین‌بار و پس از قهرمانی رویایی در جام جهانی 2022 قطر برنده توپ طلا شود و نامش را برای همیشه در تاریخ این جایزه ارزشمند و دنیای فوتبال به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این ورزش به ثبت برساند. 

1952476

ملو در گفت‌وگو با TyC Sports درباره مسی اظهار داشت: «لئو سرعتی که چند سال پیش از آن برخوردار بود را دیگر ندارد اما حالا دید بسیار بهتری به این بازی دارد و بسیاری از ویژگی‌هایش هم نسبت به قبل بهتر شده است. او هنوز هم بهترین بازیکن دنیا است. این دیوانه‌کننده است. به همین دلیل است که او موفق شد جایزه توپ طلا را از آن خود کند.»

تیم ملی برزیل و تیم ملی آرژانتین بامداد فردا در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آمریکای‌جنوبی به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت و انتظار می‌رود که مسی بار دیگر ستاره تیمش در این بازی باشد.

source

توسط varzeshikhabari