فداکاری ستاره رئال: رد پیشنهاد جذاب عربستان!


کد خبر : 1981624 |
01 آذر 1402 ساعت 12:37 |
36.1K بازدید |

10
دیدگاه


فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، حاضر به پذیرش پیشنهاد هنگفت عربستان سعودی نشد تا در این تیم بماند.

فداکاری ستاره رئال: رد پیشنهاد جذاب عربستان!

به گزارش “ورزش سه”، والورده در چند سال اخیر به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب رئال مادرید تبدیل شده است و یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلو آنچلوتی به حساب می‌آید. 

این بازیکن فصل گذشته نمایش خوبی را در ترکیب این تیم ارائه کرد و توانست توانایی‌هایش را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت رئال نشان دهد و همین موضوع باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی به فکر به خدمت گرفتن او باشند. 

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه لیگ برتری از جمله لیورپول علاقه زیادی به جذب این ستاره اروگوئه‌ای داشتند، اما مدیران رئال مادرید به هیچ وجه حاضر به فروش او به رقبای خود نیستند چون به خوبی از توانایی‌های او خبر دارند. 

1954280

حالا مارتین کامپانیا، هم‌تیمی این بازیکن در تیم ملی اروگوئه، مدعی شده است که والورده پیشنهاد بسیار جذاب دیگری هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته دریافت کرده بود اما تصمیم گرفت آن را رد کند تا در رئال مادرید ماندگار شود. 

این بازیکن در گفت‌وگو با 365ScoresArabic در این باره اظهار داشت: «فدریکو والورده پیشنهاد بسیار مهم و جذابی در تابستان گذشته از عربستان سعودی دریافت کرد اما به دلیل تمایل و عشقی که به بازی با پیراهن رئال مادرید داشت، تصمیم گرفت که این پیشنهاد را رد کند و به آن پاسخ منفی داد.»

source