ما زودتر از النصر با رونالدو مذاکره کردیم/ الهلال: رونالدو حق ما بود، سهم ما بود، پول نداشتیم!


کد خبر : 1981528 |
30 آبان 1402 ساعت 23:14 |
24.6K بازدید |

15
دیدگاه

ما زودتر از النصر با رونالدو مذاکره کردیم


فهد بن نافل، رئیس الهلال عربستان، اظهارات هیجان انگیزی درباره قرارداد کریستیانو رونالدو پرتغالی که النصر در ژانویه گذشته منعقد کرد، بیان کرد.

الهلال: رونالدو حق ما بود، سهم ما بود، پول نداشتیم!

به گزارش “ورزش سه”، النصر پس از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد، او را در فصل نقل و انتقالات زمستانی 2023 در یک انتقال آزاد به خدمت گرفت.

گزارش‌های قوی مبنی بر اینکه الهلال اولین باشگاه عربستانی بود که در تابستان 2022 با رونالدو مذاکره کرد، وجود داشت که قبلا توسط بن نافل تایید شده بود.

سعد اللادیز، نایب رئیس لیگ حرفه‌ای عربستان پس از ماه‌ها با اشاره به اینکه الهلال هم در حال مذاکره با این بازیکن بود، گفت که النصر حتی یک ریال در معامله رونالدو پرداخت نکرده است!

اما بن نافل، رئیس الهلال توضیح می‌دهد: همانطور که قبلاً گفتم، ما اولین تیمی بودیم که با کریستیانو رونالدو مذاکره کردیم، اما ممنوعیت ثبت قرارداد این معامله را خنثی کرد. قبل از برنامه جذب ستاره‌ها با او مذاکره کردیم و این برای ما یک امر مسلم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه او بازیکن النصر شده دیگر نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و اکنون در حال گفتگوهای متعددی با کمیته فنی برای قراردادهای زمستانی هستیم. همچنین صحبتی در مورد مصدومیت نیمار داسیلوا نشده است اما به دنبال تقویت تیم هستیم.

source