روز پرماجرای سکوهای تبریز؛/ هواداران تراکتور: گل ندهید، گل بزنید!


کد خبر : 1981752 |
01 آذر 1402 ساعت 22:24 |
7.2K بازدید |

17
دیدگاه

روز پرماجرای سکوهای تبریز؛


اولین تمرین با تماشاگر تراکتور در این فصل با شعارهای تند هواداری همراه بود.

هواداران تراکتور: گل ندهید، گل بزنید!

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه بیشتر سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل خالی از تماشاگر بود اما حدود 200 هواداری که در ضلع روبرویی استادیوم مستقر شده بودند، تمام تمرین را تحت‌تاثیر خود قرار دادند.

آنها که به هیچ وجه باخت مقابل استقلال، سپاهان و پرسپولیس را در فصل جاری بر نتابیده‌اند، تیفوسی‌ترین هواداران تراکتور بودند که به ورزشگاه بنیان دیزل آمدند دو نکته را نشان دهند: اعتراض به بازیکنان و حمایت از خمس.

1957493

در حالی که تماشاگران تبریزی مشغول شعار علیه بازیکنان بودند، ناگهان ورود پاکو خمس همه چیز را تغییر داد. خمس با یک شاخه گل به سمت تماشاگران رفت و در حالی که بازیکنان نیز از پشت سر او را همراهی می‌کردند، طرفداران شعارهای حمایتی را آغاز کردند: «خمس، آی لاو یو!»

1957491

پاکو خمس با اشتیاق به سمت تماشاگران رفت و شاخه گل را به سوی آنها پرتاب کرد و بازیکنان نیز همین اقدام را انجام دادند اما برخلاف گلی که یکی از هواداران از خمس گرفت و پیش خود نگه داشت، سایر شاخه گل‌ها به سمت زمین پرتاب شد تا به این شکل اعتراض به عملکرد بازیکنان نشان داده شود.

1957492

این شاید جالب‌ترین اقدام اعتراضی هواداران تراکتور بود که ضمن حمایت از پاکو خمس، اعتراض خود را به بازیکنان نشان دادند. البته لحظاتی بعد سرمربی اسپانیایی به سراغ تماشاگران رفت و به آنها گفت که: «شما اینجا هستید تا به بازیکنان انرژی بدهید. آنها را تشویق کنید، نه من.»

با این حال روند تشویق‌های هواداران تغییر خاصی نداشت و آنها همچنان علیه بازیکنان شعارهای اعتراضی سر دادند. البته هدف بازیکن خاصی نبود و این دسته از طرفداران که در روز وسط هفته به تمرین رفته بودند، عملکرد کلی شاگردان خمس را زیر سوال می‌بردند.

عکس: مهرداد نوع بشر

1957489
1957490

source