ستاره گلزن بوندس لیگا آماده درخشش دوباره

گیراسی ؛ سرهور گیراسی، ستاره تیم اشتوتگارت اماده گلزنی در بوندس لیگا

سرهور گیراسی، ستاره تیم اشتوتگارت، یک فیفادی ناامیدکننده را با تیم ملی‌اش، گینه نو سپری کرد اما آماه درخش در بوندس لیگا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرهور گیراسی، مهاجم اهل گینه نو اشتوتگارت است که در بهترین فصل دوران فوتبالی خود برای تیم باشگاهی‌اش به تنهایی در بوندسلیگا پانزده گل به ثمر رسانده است.

او که این فصل عملکرد رویایی‌اش حتی تحت تاثیر نمایش خارق العاده هری کین در بایرن مونیخ هم قرار نگرفته و قدر لازم را از رسانه‌های آلمانی به خوبی دریافت کرده، در دو بازی مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا با گینه مقابل اوگاندا و بوتسوانا به میدان رفت و به رغم برتری در بازی اول، نتوانست در بازی دوم مانع از شکست تیمش شود.

او حالا در برگشت به بوندسلیگا هم کار آسانی نخواهد داشت و این هفته تیمش مقابل آنتراخت فرانکفورتی قرار می‌گیرد که سومین خط دفاعی برتر بوندسلیگا را در اختیار دارد.

با این حال گیراسی به واسطه درخشش در بوندسلیگا که آخرین مورد آن ثبت گل پیروزی بخش اشتوتگارت مقابل دورتموند بود، امیدوار است به فصل رویایی خود در این تیم تداوم بخشیده و همچنان یکی از برترین بازیکنان بوندسلیگا باقی بماند.

هرچند که در این مسیر کار آسانی ندارد و پس از بازی با عقاب‌ها، این بار با تیمش مقابل برمن قرار می‌گیرند و پس از آن دو بازی بسیار دشوار برابر لورکوزن و بایرن مونیخ، تیم‌های اول و دوم بوندسلیگا ممکن است ترمز گلزنی‌های او را بکشد.

source