سرمای تبریز گوستاوو را لرزاند (عکس)


کد خبر : 1981780 |
01 آذر 1402 ساعت 23:57 |
25.8K بازدید |

18
دیدگاه


سرمای شدید تبریز بیشتر از همه گوستاوو واگنین را تحت‌تاثیر خود قرار داده بود.

سرمای تبریز گوستاوو را لرزاند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور تمرین خود را بعد از یک روز برفی در استادیوم بنیان دیزل به انجام رساند؛ ورزشگاهی واقع در منطقه خارج از شهر که سردترین روز پاییزی خود را در حالی سپری می‌کرد که در دقایقی از روز حتی دمای هوا به زیر صفر درجه هم رسید.

در این بین بازیکنان تراکتور هم با لباس گرم در زمین حضور پیدا کردند اما گوستاوو واگنین پوشش زمستانی‌تری داشت و تمام تلاش خود را کرده بود تا از سرمای شدید تبریز جان سالم به در ببرد. او از لحظه ورود به زمین در حال گرم کردن بود و دائم با حرکات درجا سعی داشت تا بدن خود را گرم نگه دارد.

1957558

نکته جالب اینکه دقایقی بعد صورت او کاملا سرخ شده بود و با حالت یخ زده ادامه تمرین را دنبال می‌کرد و حتی به نظر می‌رسید که عملکرد او هم تحت‌تاثیر این سرما قرار دارد.

البته سایر بازیکنان هم از سرمای هوا اثر گرفته بودند اما گوستاوو کاملا از این سرمای شدید متعجب بود و دائم دست‌های خود را به دهانش نزدیک و تلاش می‌کرد که به هر نحوی شده کمی گرم شود.

1957559

زمانی که کار به اواخر تمرین رسید و دیگر خورشید هم از پهنه آسمان رفته بود، هوا سردتر هم شد اما حرارت تمرین تیم تراکتور بازیکنان را هم در بر گرفته بود. با این حال آنها بلافاصله بعد از سوت پایان خمس راهی رختکن شدند تا از سرما فرار کرده باشند.

عکس: مهرداد نوع بشر

source