فران تورس:/ پپ از جدایی من از سیتی خوشحال شد


کد خبر : 1981964 |
02 آذر 1402 ساعت 22:46 |
47.2K بازدید |

15
دیدگاه

فران تورس:


فران تورس در مصاحبه مفصلی، به تجربیاتش از حضور در منچسترسیتی تا دورانش در بارسلونا پرداخته است.

پپ از جدایی من از سیتی خوشحال شد

به گزارش “ورزش سه”، فران تورس در سال ۲۰۲۲ از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست و توانسته است عملکرد قابل قبولی در تیم ژاوی هرناندز داشته باشد. او در یک گفت‌وگو در مورد تجربیاتی که در این مدت به دست آورده صحبت کرده است‌.

«قبل از ترک والنسیا، تیم‌های زیادی به من علاقه داشتند. اما صحبت با پپ همه چیز را تغییر داد. او من را برای منچسترسیتی می‌خواست. برای من بسیار مهم بود. اما در همان زمان از ترک والنسیا ناراحت بودم، هواداران باشگاه محبوبم از من متنفر شدند.

1957811

سازگاری من در منچستر برایم سخت بود. من ۱۹ ساله بودم، تنها، بدون خانواده، در دوران کوید، زبان متفاوت، وقتی به انگلیس رسیدم مجبور شدم ۱۵ روز قرنطینه شوم، نمی‌توانستم خانه‌ام را ترک کنم. خیلی سخت بود.

کمپ تمرین من‌سیتی باورنکردنی است. نوساز است. همه چیز دارد. واقعا همه چیز. شما حتی یک استخر دارید که کف آن بالا می‌آید و برای کنترل عمق آب، کف استخر را بالا می‌بردند. من هرگز چنین چیزی ندیده‌ام.

1957810

وقتی پیشنهاد بارسا از راه رسید، پپ به من گفت بارسا؟ من نمی‌توانم به تو نه بگویم. این بارسای من است. بارسا همیشه جذاب است. اگر باشگاه‌ها توافق کردند می‌توانی بروی.

فکر می‌کنم بوسکتس در سازگاری من در بارسلونا و تغییر شرایط و کسب جام‌ها نقشی کلیدی داشت. در آن زمان او بهترین رهبر حاضر در تیم بود و به من کمک زیادی کرد تا به بارسلونا عادت کنم.

من مهاجم هستم و فکر می‌کنم ما مهاجمان باید مقداری خودخواهی داشته باشیم، گاهی باید به جای پاس دادن، خودخواه بود و شوت زد. معلوم است که وقت‌هایی پاس دادن توپ بهتر است، اما آن هم حدی دارد. ما باید خودخواه باشیم.

1957812

یک اشتباه بزرگ در فوتبال این است که مردم به ما وقت نمی‌دهند که جوانی کنیم. فضا اینطور است که در سال اول شما ممکن است اشتباه کنید و حق اشتباه کردن دارید، اما از سال دوم به بعد باید همه کارها را انجام دهید و تیم را به دوش بکشید. این اشتباه است. باید جوانان را درک کرد. من ۲۳ سالم است و درست است که ۶ فصل در فوتبال حرفه‌ای بوده‌ام، اما هنوز جوانم.»

source