گل سالم زدیم ولی قبول نکردند؛ / حسینی: این دیگر یک وجب، دو وجب نبود!


کد خبر : 1982123 |
03 آذر 1402 ساعت 18:43 |
15K بازدید |

4
دیدگاه

گل سالم زدیم ولی قبول نکردند؛


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از مسابقه جنجالی برابر پیکان سعی کرد درباره عملکرد داوری خیلی کم و کوتاه صحبت کند.

حسینی: این دیگر یک وجب، دو وجب نبود!

به گزارش “ورزش‌ سه”، آلومینیوم در حالی در خانه مقابل پیکان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد که این مسابقه سرشار جنجال بود و نیمه اول آن نزدیک به 70 دقیقه طول کشید. دلیل این موضوع اخراج لیموچی پدیده این فصل سبزپوشان اراکی در دقیقه 44 و سپس مردود اعلام شدن گل شاگردان مجتبی حسینی در دقیقه 50 بود که برای مدتی طولانی بازی را با وقفه، اعتراض و جنجال همراه کرد.

در نشست خبری پس از پایان این مسابقه محمد چهره‌قانی نسبت به عملکرد داوری برای با تیم فوتبال آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر اعتراض کرد: «آقای حسینی حالشان مساعد نبود و نمی‌خواستند بیایند و به احترام شما آمدند. خواهش می‌کنم درباره داوری نپرسید. در این 10 هفته صحبت کردیم و نه تنها نتیجه‌ای نگرفتیم که نتیجه عکس داده است. می‌بینید چه اتفاقاتی برای آلومینیوم می‌افتد.» 

حسینی سپس حرف‌هایش را درباره بازی آغاز کرد: «بازی را خوب شروع نکردیم. بچه‌هایمان یک مقدار خواب بودند. خیلی زود و مبتدیانه گل خوردیم. در ادامه سعی کردیم روند را برگردانیم. متاسفانه با اخراج بچه‌گانه بازیکن‌مان 10 نفره شدیم. توانستیم یک گل سالم بزنیم که قبول نکردند.» 

1941799

او درباره نیمه دوم با رضایتمندی هم صحبت کرد: «در نیمه دوم با وجود یک یار کمتر خیلی خوب و منطقی کار را شروع کردیم و خوشبختانه به گل تساوی رسیدیم. واقعا بازی کردن با یک یار کمتر حدود 60 دقیقه خیلی سخت است. این را هم در نظر بگیرید که یک گل عقب بودیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند. می‌توانیم بهتر بازی کنیم. گل‌های بچه‌گانه نباید بخوریم. بحث اخطار و اخراج نباید اصلا در تیم ما اتفاق بیفتد، چون واقعا به تیم ما ضربه می‌زند.» 

او بار دیگر با تشکر از شاگردانش گفت: «به هر حال اینکه بازی یک هیچ باخته را 10 نفره برگردانی، کار خوب بچه‌ها بوده که انجام دادند و امیدوارم بازی بعدی 2 امتیاز از دست رفته این مسابقه را جبران کنیم.» 

من با خود آقای عنایتی هم صحبت کردم. از جانب نیمکت ما کسی حرفی به ایشان نزده، چون درست نیست. در بحث داوری از من خواستند اصلا درباره‌اش حرف نزنم، اما طرفداران ما داشتند فشار می‌آوردند که تیم را بیرون بکشیم. هواداران از قضیه داور ناامید شده‌اند. می‌گفتند تیم را بیرون بیاورید که حرفه‌ای نیست. به هر حال باید برای این مسائل یک فرج عاجل بکنیم.

حسینی در بخش پایانی صحبت‌هایش با کنایه زدن به افشاریان که درباره اعتراض این مربی در مسابقه برابر فولاد گفته بود “یک وجب، دو وجب” بوده و داور ممکن است اشتباه کند، اینطور موضع گیری کرد: «نمی‌دانم این گل ما یک وجب دو وجب نبوده. گل سالم بود و یک وجب دو وجب نبود.»

source