۲۱۲۰ روز بعد/ برنامه ربیعی برای شکستن طلسم شش ساله گاندوها


کد خبر : 1981978 |
03 آذر 1402 ساعت 00:34 |
6.1K بازدید |

11
دیدگاه

۲۱۲۰ روز بعد


از آخرین برد لیگ برتری ذوبی‌ها در فولادشهر مقابل استقلال زمان زیادی می‌گذرد‌.

برنامه ربیعی برای شکستن طلسم شش ساله گاندوها

به گزارش “ورزش سه” تقابل‌های استقلال و ذوب آهن در فولادشهر همواره بازی خوبی از آب درمی‌آید. بخصوص حالا که دو تیم در رتبه‌های بالایی جدول قرار دارند‌. این اتفاق در حالی می‌افتد که ذوبی‌ها چند سالی بود که در میانه‌های جدول قرار داشتند و این مورد باعث کمتر شدن حساسیت جدال سبز و آبی‌های فوتبال ایران شده بود.

وقتی به تقابل‌های اخیر دو تیم در اصفهان نگاهی بیندازیم، نتیجه مساوی بيشتر از همیشه تکرار شده است. به طوری که در ده بازی اخیرشان در استادیوم خانگی ذوبی‌ها، ۳ برد برای استقلال، ۲ برای ذوبی‌ها و ۵ مساوی حاصل تلاش دو تیم بوده است.

1957835
نبرد جالب خالد شفیعی، گولسیانی و ابراهیمی بر سر تصاحب توپ – 15 بهمن 1396

نکته جالب اما به آنجایی برمی‌گردد که از آخرین برد خانگی گاندوها برابر استقلال چیزی نزدیک به ۲۱۲۰ روز می‌گذرد. در روزهایی که استقلال با شفر از سد همه حریفان داخلی و آسیایی می‌گذشت، در هفته بیست و دوم لیگ هفدهم در اصفهان به مصاف ذوب آهن قدرتمند قلعه‌نویی رفتند که در واپسین لحظات و با گل محمدرضا حسینی قافیه را به حریف باختند.

این آخرین شکست استقلالی‌ها در اصفهان برابر ذوب آهن بود و باید دید در بازی پیش‌رو شاگردان پرانگیزه ربیعی می‌توانند این طلسم را باطل کنند یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

source