اعتراف ژابی: دوست داشتم شاگرد کلوپ باشم


کد خبر : 1982167 |
04 آذر 1402 ساعت 05:40 |
15.7K بازدید |

8
دیدگاه


ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، اعتراف کرد تمایل زیادی داشت تا در لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ بازی کند.

اعتراف ژابی: دوست داشتم شاگرد کلوپ باشم

به گزارش ورزش سه”، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، یکی از چهره‌های معروف و موفق این روزهای فوتبال آلمان است. او با گذشته 11 هفته از مسابقات بوندس‌لیگا تیمش‌ را با 31 امتیاز به صدر جدول رسانده و بالاتر از بایرن مونیخ رده دومی حضور دارد.

ژابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه درباره برنامه‌های خود در بایرلورکوزن گفت: “من اینطور نیستم که روی یک اصول پافشاری کنم و حتما به شیوه‌ مشخصی بازی کنیم، چون مربی مهم‌ترین فرد تیم نیست. بازیکنان مهم‌تر از مربی هستند. اگر آن‌ها تصمیم اشتباهی بگیرند، ما سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم، اما سعی می‌کنم آن‌ها را تحت فشار بگذارم تا ببینند چه خلاقیتی را در زمین نشان می‌دهند. خودم به عنوان بازیکن تشویق شدم خلاقیتی که می‌خواهم را در زمین نشان دهم و خودم تصمیم بگیرم. بازیکنان نباید مثل ربات باشند.”

از ژابی درمورد کارلو آنچلوتی سوال شد و او پاسخ داد: “از نظر مدیریت نیروی انسانی، کارلو آنچلوتی یک استاد است. وقتی در مورد اینکه چگونه بازیکنان را متقاعد کنید یا چگونه بازیکنان را وادار کنید که رابطه خوبی با شما داشته باشند صحبت می‌کنید، آنچلوتی یک استاد تمام است.”

او با تحسین از یورگن کلوپ گفت تمایل زیادی داشت تا در تیم تحت هدایت او بازی می‌کرد: “خیلی دوست داشتم برای یورگن کلوپ بازی می‌کردم، او عزت نفس هواداران لیورپول را تغییر داد.”

source