معرفی بهترین راه خرید قسطی خودرو در ایران

به گزارش پرشین خودرو، بسیاری از کسانی که قصد خرید قسطی خودرو را دارند، درباره بهترین راه خرید قسطی خودرو در ایران سوال می‌پرسند، در این مقاله می‌خواهیم روش خرید اقساطی خودرو از ازکی‌وام را به شما معرفی می‌کنیم و شرایط خرید اقساطی ماشین را توضیح دهیم. اگر می‌خواهید بدون ضامن و فقط با چک صیادی ماشین قسطی بخرید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

خرید قسطی خودرو


انواع روش‌های خرید اقساطی ماشین

به‌طور کلی ۲ روش برای خرید قسطی خودرو وجود دارد. در روش اول، باید سراغ بانک‌های مختلف بروید و درباره شرایط وام خرید خودرو از آن‌ها سوال کنید. البته همه بانک‌ها وام خرید خودرو ندارند. به‌ علاوه، این وام به ضامن و گردش حساب احتیاج دارد و جزو وام‌های فوری نیست. یعنی باید چندین ماه منتظر بمانید و فرم‌های متعددی را پر کنید. 

روش دوم، خرید قسطی خودرو از شرکت‌های واسطه و سایت‌های اعتباری است. در این روش، شما به ضامن احتیاج ندارید و می‌توانید با استفاده از چک صیادی و واریز مبلغ پیش‌پرداخت ماشین بخرید. این روش سریع‌تر از دریافت وام بانکی برای خرید خودرو است و شرایط آسان‌تری هم دارد. 

هنگام خرید اقساطی ماشین از شرکت‌های واسطه باید درباره این شرکت‌ها تحقیق کنید و سراغ معتبرترین گزینه بروید. بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه خرید قسطی ماشین فعالیت می‌کنند، در سیستم بانکی کشور اعتبار ندارند و با شرکت‌های تولید خودرو همکاری نمی‌کنند. 

به‌علاوه، در بعضی از سایت‌های خرید قسطی، قیمت نهایی خودرو بیشتر از قیمت بازار است. معتبر نبودن فروشنده‌ها، نبستن قرارداد بین فروشنده و خریدار و مشخص نبودن مراحل خرید از دیگر مشکلات خرید از سایت‌های نامعتبر هستند. برای اینکه ماشین خودتان را از شرکت‌های معتبر بخرید، بهترین گزینه استفاده از اعتبار خرید قسطی خودرو در سایت ازکی‌وام است. 

ازکی‌وام در سال ۱۴۰۲ از طرح خرید قسطی ماشین رونمایی کرده است. شما با استفاده از این طرح می‌توانید خودروهای شرکت‌های سایپا و ایران خودرو را قسطی خریداری کنید و هزینه‌ آن را ماهیانه پرداخت کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش، در بخش بعدی، مزیت‌های خرید قسطی خودرو از ازکی‌وام را توضیح می‌دهیم.  

مزیت‌های خرید اقساطی خودرو از ازکی‌وام

با خرید اقساطی خودرو از ازکی‌وام لازم نیست از بانک و موسسه‌های مالی وام بگیرید و چندین ماه منتظر بمانید. به‌علاوه خرید اقساطی ماشین با ازکی‌وام به ضامن و گواهی کسر از حقوق هم احتیاج ندارد. با پرداخت هزینه پیش پرداخت و ارائه مدارک لازم می‌توانید انواع خودروهای ایران خودرو و سایپا را خریداری کنید. 

همچنین، بسیاری از سایت‌های خرید قسطی خودرو، هزینه تمام‌شده خودرو را افزایش می‌دهند و ماشین‌ها را با قیمت بیشتری می‌فروشند، اما ازکی‌وام ماشین‌ها را با قیمت کارشناسی‌شده ارائه می‌دهد و هزینه نهایی هم کمتر است. در نهایت، شما ۳۶ ماه فرصت دارید که قسط‌ها را پرداخت کنید.

خرید اقساطی دو خودرو از ازکی وام


نحوه خرید اقساطی خودرو از ازکی‌وام

برای خرید اقساطی خودرو از ازکی‌وام باید با مدارک شناسایی خودتان در سایت ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام اولیه، اعتبار سنجی آنی بانکی انجام می‌شود. در مرحله بعد می‌توانید مدارک شناسایی و چک صیادی را بارگذاری کنید. 

حالا می‌توانید با استفاده از مطالب وبلاگ ازکی‌وام، ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی خودروها را مقایسه کنید و ماشین موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. اگر در حین ثبت‌نام و بارگذاری مدارک با مشکلی مواجه شدید، به بخش تماس با ما بروید و سوال‌هایتان را از کارشناس‌های ازکی‌وام بپرسید. نکته آخر اینکه همه مراحل ثبت‌نام و انتخاب خودرو را می‌توانید آنلاین انجام دهید، ولی برای عقد قرارداد و تعویض پلاک باید ساکن تهران یا استان البرز باشید و به صورت حضوری مراجعه کنید.

معرفی خودروهای اقساطی ازکی‌وام

در حال حاضر، امکان خرید اقساطی انواع ماشین‌های سایپا و ایران خودرو وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از اعتبار خرید قسطی خودرو، یکی از ماشین‌های تارا دنده‌ای، شاهین دنده‌ای و کوییک دنده‌ای را انتخاب کنید. همچنین، در سایت ازکی‌وام، قیمت نقدی خودروها، مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط مشخص شده‌اند. 

اگر سرمایه اولیه شما بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، کوییک دنده‌ای R مناسب است. تارا دنده‌ای گران‌ترین خودرو قسطی و شاهین G دنده‌ای هم با قیمت کمتری از تارا دنده‌ای عرضه می‌شود. 

اگر در خصوص ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی هر کدام از این خودروها به کمک احتیاج دارید، می‌توانید مشخصات کامل خودروهای قسطی را در وبلاگ ازکی‌وام پیدا کنید. همچنین، کارشناس‌ها و پشتیبان‌های ازکی‌وام هم پاسخ‌گوی سوالات شما درباره خرید قسطی ماشین هستند. کافیست به بخش تماس با ما سایت ازکی‌وام بروید و سوالتان را مطرح کنید.

خرید قسطی خودرو و ماشین


مدارک لازم برای خرید اقساطی ماشین از ازکی‌وام

برای اینکه بتوانید از سایت ازکی‌وام، ماشین قسطی بخرید به مدارک شناسایی و مدارک شغلی احتیاج دارید. توصیه ما این است که قبل از ثبت‌نام، مدارک و اسکن آن‌ها را آماده کنید تا بتوانید هر چه زودتر ماشین موردعلاقه‌تان را تحویل بگیرید. در بخش زیر، فهرست مدارک لازم را مشاهده می‌کنید. همه این مدارک ضروری هستند و باید آن‌ها را در سایت بارگذاری کنید.

  • شناسنامه و کارت ملی
  • چک صیادی
  • مدارک احراز شغلی
  • کد ثنا
  • برگه سخا
  • گواهی امضای محضری
  • احراز محل سکونت

کلام آخر

اگر می‌خواهید تا آخر سال ۱۴۰۲ صاحب ماشین شوید، همین الان دست به کار شوید و از وام خرید قسطی خودرو ازکی‌وام استفاده کنید. ازکی‌وام‌ مطمئن‌ترین روش خرید قسطی خودرو را پیش روی شما گذاشته است. بنابراین لازم نیست چندین ماه پس‌انداز کنید یا به فکر قرض‌ گرفتن از دیگران باشید، در ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و قسطی ماشین بخرید.

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو از ازکی‌وام چیست؟

برای خرید اقساطی ماشین از ازکی‌وام به شناسنامه، کارت ملی، چک صیادی، مدارک احراز شغلی، کد ثنا، برگه سخا، گواهی امضای محضری و احراز محل سکونت احتیاج دارید.

کد ثنا چیست؟

کد ثنا کدی است که سازمان قضایی کشور برای دریافت ابلاغیه‌های قضایی و دادخواست‌ها به شما می‌دهد. با مراجعه به سایت عدل‌ایران می‌توانید این کد را دریافت کنید.

کد سخا چیست؟

برای احراز محل سکونت مالک خودرو و انجام فرایند تعویض پلاک به کد سخا احتیاج دارید. شما می‌توانید این کد را از سامانه سخا بگیرید.

آیا خرید قسطی خودرو به ضامن احتیاج دارد؟

خیر، در خرید قسطی خودرو از ازکی‌وام به ضامن احتیاج ندارید.

ضمانت دریافت وام خرید اقساطی خودرو در ازکی‌وام چیست؟

یک برگ چک صیادی بنفش مدرک ضمانت شما برای خرید قسطی ماشین است.

source