پورموسوی تعارف را کنار گذاشت/ شما به استقلال و خوزستان خیانت کرده‌اید


کد خبر : 1982136 |
03 آذر 1402 ساعت 19:46 |
23.8K بازدید |

28
دیدگاه

پورموسوی تعارف را کنار گذاشت


سیروس پورموسوی با کلیدواژه خیانت‌کار به خوزستان، به انتقاد از برخی منتقدان که به دنبال منفعت شخصی خود در این تیم هستند پرداخت.

شما به استقلال و خوزستان خیانت کرده‌اید

به گزارش “ورزش سه”، پورموسوی که موفق شده فصل گذشته استقلال خوزستان را بعد از چند فصل حسرت بار دیگر به لیگ برتر بیاورد، از همان ابتدای فصل و پیش از شروع رقابت‌ها درگیر اتفاقات و موج عجیبی شد که به نظر می‌رسید تنها به دنبال منافع شخصی خود در این باشگاه هستند. نفراتی که پورموسوی مدعی است این روزها نه به عنوان هوادار و حامی در استادیوم که تنها در خانه‌شان در انتظار ناکامی این  تیم هستند.

پورموسوی در پستی انتقادی و افشاگرانه به این افراد حمله کرده و تهدید کرده در صورت تداوم رفتارشان و خواسته‌های شخصی‌شان مسائل دیگری را نیز برای هواداران این تیم رو خواهد کرد: “ابتدا از هواداران تيم استقلال خوزستان بابت عدم امتياز گيري تا اينجای فصل عذرخواهی نموده چرا كه مسئوليت فني اين تيم بر عهده من ميباشد. لازم ميدانم بدليل شفاف سازي، دست يك عده منفعت طلب و سودجو را براي شما عزيزان آشكار نمايم هر چند رفتارشان سالهاست كه اظهر من الشمس ميباشد. سكوت در مقابل اين منفعت طلب‌ها و لشكر مجازی كه حتی حاضر نيستند به خوشون زحمت بدهند و روز بازی به ورزشگاه بیایند خيانت خواهد بود. روزی كه در تيم‌های خوزستانی مثل اروند خرمشهر، شهرداري ماهشهر، نفت اميديه، فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسليمان و… مربيان غير بومی بدون هيچ خروجی با پول‌های هنگفت و امكانات فوق حرفه‌ای حضور داشتند چرا به خواب خرگوشی فرو رفته بودند ولی امروز بی رحمانه به ما حمله ميكنند و به خود اجازه مي‌دهند كه در همه امورات اداري، اجرايی و فنی يك باشگاه دخالت كنند.

1943995

هر چه به گذشته فوتبال خوزستان بر ميگرديم خيانت‌هايشان بيشتر نمايان ميشود. در زمانی كه بعنوان بازيكن بدليل پرداخت نشده مطالباتشان در شيراز فاجعه به بار آوردند و يا در عمر كوتاه مربيگری‌شان از در و ديوار خانه مردم بالا رفتند و با كارهای غير اخلاقی باعث سر شكستگی نام مربی شدند. شماها از اداره كردن يك تيم نوجوانان تا به امروز عاجز بوده‌ايد فكر ميكنيد كه اگر امروز ما را بركنار كنند مسئولیت فني اين تيم بدست شما خواهد افتاد. شما كه بارها و بارها خيانت كرديد، امتياز فروختيد و بازيكن پولی گرفتيد و نام خوزستان را لكه دار كرده‌ايد شماها حق نداريد خواسته‌های شخصی خود را بعنوان مطالبه هواداران بازگو كنيد هوارادران در ورزشگاه در كنار ما حضور دارند و شاهد همه چيز هستند و نيازی به شماها ندارند پس بدانيد ديگر سكوت نخواهيم كرد. امروز اشاره كوچكی نموده‌ايم ولي دفعه بعدي شفاف‌تر صحبت خواهيم نمود از هواداران تيم می‌خواهيم فريب شما را نخورند و انشاالله با اتحاد و همدلي مثل فصل گذشته در كنار هم از اين بحران عبور خواهيم نمود و در پايان ليگ رو سياهی‌اش برای دشمنان خواهد بود.”

source