رمزدیل آرتتا را تا مرز سکته برد! (عکس)


کد خبر : 1982405 |
04 آذر 1402 ساعت 21:45 |
14.8K بازدید |

14
دیدگاه


آرون رمزدیل در دقیقه 13 بازی آرسنال مقابل برنتفورد اشتباه وحشتناکی کرد که با مهار بی نظیر دکلان رایس جبران شد!

رمزدیل آرتتا را تا مرز سکته برد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در لیگ برتر انگلیس میهمان برنتفورد است و به لطف تساوی لیورپول و منچسترسیتی در ساعاتی قبل، با یک پیروزی خارج از خانه می‌تواند به صدر جدول لیگ برتر برسد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از دو دروازه‌بان تیمش، آرون رمزدیل و داوید رایا به صورت چرخشی استفاده می‌کند و در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسید که به دروازه‌بان اسپانیایی اعتماد بیشتری دارد. اما در کمال تعجب در اولین بازی بعد از فیفادی ماه نوامبر از رمزدیل درون دروازه استفاده کرد.

اما رمزدیل ممکن بود اعتماد آرتتا را برای همیشه از دست بدهد. این بازیکن در دقیقه 13، روی فشار پرس بازیکنان برنتفورد، بیش از اندازه و بی مورد تعلل کرد و به طرز عجیبی حتی زمانی که مهاجم تیم برنتفورد، برایان امبومو روی پایش آمد هم توپ را به مدافعانش پاس نداد تا این مهاجم درست روی خط شش قدم توپ را از این دروازه‌بان انگلیسی برباید و آن را به یوان بیسا پاس بدهد و این بازیکن هم می‌رفت با یک شوت به سمت چپ دروازه، از اشتباه رمزدیل بهترین استفاده را بکند که دکلان رایس با حضور به موقع روی خط دروازه یک گل مسلم را برای تیمش خرید تا امیدهای آرسنال برای اینکه امشب صدرنشین شوند زنده بماند.

1958519
1958517
1958518

source