راکستار گیمز با ایمیل مردم را از معرفی GTA 6 مطلع می‌کند

راکستار گیمز با ایمیل مردم را از معرفی GTA 6 مطلع می‌کند

یک دهه از انتشار GTA 5 می‌گذرد و فقط چند روز دیگر تا رونمایی بازی GTA 6 توسط راکستار باقی مانده‌ است. هیجان حول محور این معرفی بسیار بالاست و به نظر می‌رسد که کارمندان راکستار نیز خود را برای این رونمایی بزرگ آماده می‌کنند.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتون‌ها رو به رو شویم؟چهار برادر و یک مامان در برابر شما
چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتون‌ها رو به رو شویم؟

Rockstar به تازگی شروع به ارسال ایمیل‌‎هایی در رابطه با GTA جدید به گیمر‌ها کرده تا بر هایپ و هیجان این معرفی بیفزاید. یکی از اعضای تیم کپکام آمریکا معروف به Nima در توییتر فاش کرد که اخیرا ایمیلی از استودیوی Rockstar در رابطه با رونمایی آینده GTA 6 دریافت است.

ممکن است در ظاهر غیرعادی به نظر برسد که راکستار ایمیلی برای یکی از کارمندان کپکام ایالات متحده در مورد یکی از بازی‌های خود ارسال کند. با این حال، این دو شرکت رابطه طولانی‌ای با هم دارند، زیرا Capcom انتشار آثار GTA 3 تا GTA IV را در ژاپن بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ مدیریت کرده است.

کپکام
کپکام

هنوز اشخاص دیگری چنین ادعایی منتشر نکرده‌اند، با این وجود بعید نیست که همین روزها شاهد رونمایی بازی از سوی راکستار باشیم و باید خودمان را برای نسخه جدید سری محبوب GTA آماده کنیم.

به گفته راکستار، تریلر نسخه جدید سری GTA در اوایل ماه جاری منتشر خواهد شد و به تازگی صفحه‌ای از این اثر به وبسایت متاکریتیک اضافه شده که می‌توانید نیم‌نگاهی به آن داشته باشید.


مطلب پیشنهادی:معرفی تپانچه‌های Red Dead Redemption 2؛ از بدترین تا بهترین!۱۶ قاتل غرب وحشی!
معرفی تپانچه‌های Red Dead Redemption 2؛ از بدترین تا بهترین!


فورتنایت چطوری تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتل رویال تاریخ شد؟

رویداد بازگشت ماکاروف برای بازی Call of Duty: MW3 آغاز شد - ویجیاتو


source