سیدحسین هرچه تلاش کرد، نرسید/ عامل خراب شدن کلین‌شیت حسینی خودی بود! (عکس)


کد خبر : 1982514 |
05 آذر 1402 ساعت 12:19 |
10.5K بازدید |

9
دیدگاه

سیدحسین هرچه تلاش کرد، نرسید


سیدحسین حسینی برای ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل تلاش زیادی کرد اما یک گل به خودی مانع از این امر شد.

عامل خراب شدن کلین‌شیت حسینی خودی بود! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دروازه‌بان استقلال که در 9 بازی گذشته تیمش 6 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و به صدرجدول بهترین گلرها از این نظر رسیده بود، امید داشت مقابل ذوب‌آهن برای هفتمین بار این کار را انجام بدهد و آمار خود را بهبود بدهد اما یک اتفاق مانع از آن شد.

سیدحسین حسینی که در طول بازی با ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت؛ او روی خروج‌ها موفق عمل کرد و در دقایق پایانی نیز با سیو خوب مانع از باز شدن دروازه آبی‌پوشان شد. با این شرایط اما یک اتفاق سبب شد تا دروازه استقلال در بازی دیروز باز شود.

1958684

در روزی که خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال عملکرد کم نقصی را داشتند، یک شلیک از راه دور توسط علیاری و برخورد اتفاقی توپ به پای مهدی مهدی‌پور سبب شد تا مسیر توپ عوض شود و وارد دروازه شود. در این صحنه حسینی که آماده مهار شوت بود، بعد از تغییر مسیر هرچه به بدنش انعطاف داد و تلاش کرد نتوانست مانع از مهار آن شود و در نهایت هفتمین کلین‌شیت فصل برای او از دست رفت.

حسینی البته همچنان با 6 کلین شیت در صدرجدول بهترین گلرها از نظر آمار وارقام قرار دارد؛ او اما با توجه به بسته ماندن دروازه تراکتور در مصاف شب گذشته با فولاد حسین پورحمیدی را نیز با ثبت کلین‌شیت در کنار خود احساس می‌کند.

source