نخستین رویداد «رایان‌گپ» برگزار شد

به گزارش صدای بورس، حجت‌اله فرهنگیان مدیر عامل رایان‌هم‌افزا و میلاد قمرزاده معاون پشتیبانی شرکت حضور داشتند و به دغدغه‌ها و پرسش‌ها شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

همچنین در این رویداد موضوعاتی در خصوص انواع مغایرت‌گیری روزانه در واحدهای مالی، مغایرت مربوط به تسویه سپرده‌گذاری با عملکرد شعب و کنترل‌های روزانه سیستم رایان‌هم‌افزا در کارگزاری‌ها تشریح شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. افزون بر این، در خصوص امور انجام شده در واحد نگهداشت، واحد کنترل کیفی و پشتیبانی از طریق سامانه چت آنلاین نیز توضیحاتی به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

شیدا کاظمی مدیر دایره فنی پشتیبانی اوراق بهادار، پریسا مومنی اسکندری مدیر دایره اجرایی پشتیبانی اوراق بهادار، آذر الداغی مدیر دایره نگهداشت مشتریان و بهشته فضلی‌خانی ادمین سیستم‌های نرم‌افزاری تیکتینگ و مرکز تماس به ارائه نکاتی در مورد سامانه‌های تحت نظر خود پرداختند.

در ادامه این رویداد، توضیحاتی در خصوص نمودار تحلیل تکنیکال و پورتفوی سپرده‌گذاری سامانه معاملات برخط اکسیر، پورتفوی مجازی رایان همراه، تغییرات در گزارشات اکسیر و اطلاعات نماد سامانه معاملات برخط اکسیر ارائه شد.

سری نشست‌های «رایان‌گپ» از این پس، روزهای انتهایی هر ماه در محل شرکت رایان‌هم‌افزا میزبان مشتریان بخش‌های مختلف خدمات این شرکت خواهد بود.

نخستین رویداد «رایان‌گپ» برگزار شد


source