آنچلوتی: پیروزی با وجود مصدومیت ها؟ مشکلات به رئال مادرید انگیزه بیش تری می دهند

کارلو آنچلوتی عملکرد رئال مادرید تا این مقطع از فصل را مورد ستایش خود قرار داد.

طرفداری | دیدار دو تیم کادیز و رئال مادرید در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا با پیروزی 3-0 کهکشانی ها به پایان رسید. رئال مادرید در این بازی خارج از خانه، 6 غایب مهم داشت و هم چنین براهیم دیاز دقایقی قبل از شروع مسابقه به دلیل مشکلات روده نتوانست برای مادریدی ها به میدان برود. با این وجود رئال مادرید موفق شد با درخشش رودریگو 3 امتیاز ارزشمند را در خانه کادیز به دست آورد و موقتاً به صدر جدول لالیگا صعود کند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی از انگیزه مضاعف بازیکنانش هنگام سختی ها گفت و به تمجید از عملکرد آن ها پرداخت. صحبت های کارلتو را در ادامه می خوانید. کادیز 0-3 رئال مادرید؛ هنر رودریگُل برای سربلندی لشکر نصفه و نیمه در روزی که رئال مادرید مصدوم زیاد داشت، چه طور به بازیکنان برای پیروزی انگیزه دادید؟

خیلی وقت ها مشکلات به ما انگیزه بیش تری برای پیروزی می دهند. بازیکنان رئال مادرید این را به خوبی درک می کنند. درست است بازیکنان مهمی را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم، اما با این موضوع به خوبی کنار آمدیم. تیم امروز خیلی خوب کار کرد.  عملکرد تیم تا مقطع کنونی فصل؟ 

فکر می کنم تا بدینجای فصل خیلی خوب کار کرده ایم. رئال مادرید همیشه برای برنده شدن رقابت می کند و ما در مسابقات زیادی از فصل جاری به پیروزی رسیده ایم. در مقطع مهمی از فصل هستیم؛ تا تعطیلات زمستانی بازی های مهمی در پیش داریم و می خواهیم صدرنشین لیگ شویم. همین هدف را برای لیگ قهرمانان اروپا نیز داریم.  چرا به رودیگر استراحت ندادید؟ 

امروز یا رودیگر باید بازی می کرد یا آلابا. تصمیم گرفتم به آلابا استراحت بدهم، چون کادیز از توپ هوایی و ارسال ها زیاد بهره می گیرد و رودیگر بیش تر از آلابا در این مسابقه به کار ما می آمد. رودیگر ممکن است در بازی بعدی استراحت کند.   عملکرد لوکا مودریچ؟

 لوکا امروز در پست اصلی خودش بازی نکرد. او به بیش تر به دفاع میل داشت، اما باز هم از پس عهده وظایف خود به خوبی بر آمد. آسیب دیدگی مودریچ جدی است؟ 

مودریچ کمی گرفتگی عضله داشت و به همین دلیل از زمین خارج شد. به نظرم مشکل حادی نیست. بازی بعدی کپا درون دروازه خواهد ایستاد یا لونین؟ 

اگر کپا شرایط بازی کردن را داشته باشد، او را مقابل گرانادا در ترکیب قرار می دهم. لونین امشب به عنوان جانشین کپا خیلی خوب کار کرد. چه مشکلی برای براهیم دیاز پیش آمد؟ 

دقایقی قبل از بازی دچار مشکل روده شد. قصد داشتم به رودریگو استراحت بدهم چون او پس از یک سفر طولانی از برزیل، فقط دیروز با تیم تمرین کرده بود. 

source