مظاهری قبل از الهلال بازی نمی‌کند؛/ تغییر مهم رحمتی: رشید دور از ترکیب


کد خبر : 1983178 |
07 آذر 1402 ساعت 18:02 |
9.5K بازدید |

2
دیدگاه

مظاهری قبل از الهلال بازی نمی‌کند؛


دروازه‌بان نساجی برای نخستین بار در این فصل تغییر خواهد کرد.

تغییر مهم رحمتی: رشید دور از ترکیب

به گزارش “ورزش سه”، نساجی مازندران در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی پنجمین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل مومبای سیتی هند برگزار می‌کند و یک دیدار تشریفاتی را انجام می‌دهد که سید مهدی رحمتی تغییرات غیرمنتظره‌ای در ترکیب ابتدایی تیمش به وجود آورده و برخی نفرات شاخص از جمله رشید مظاهری را از ترکیب خارج کرده است.

محمد رشید مظاهری که در تابستان امسال از پیکان تهران به نساجی پیوست و در ۹ مسابقه لیگ برتر و ۴ دیدار لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه تیمش حضور داشت، در مسابقه امشب برابر مومبای سیتی هند از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به حسین خطیر داده است.

1959779

این دروازه‌بان سابق استقلال در دیدار تدارکاتی اخیر نساجی مقابل پرسپولیس هم بازی نکرد و حسین خطیر در دو نیمه برابر سرخ‌پوشان قرار گرفته بود که امشب هم همین اتفاق در جدال با مومبای سیتی هند رخ خواهد داد و مهم‌ترین تغییر در ترکیب نساجی در این پست اتفاق افتاده است.

سید مهدی رحمتی قصد دارد علاوه بر محک زدن خطیر در این مسابقه آسیایی، رشید مظاهری را هم برای دیدار هفته آینده لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان و شاید هم در جدال بعدی لیگ برتری با استقلال خوزستان حفظ کند و به نوعی به بازیکنان خود استراحت بیشتری بدهد.

رشید مظاهری روز گذشته همراه با مهدی رحمتی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با مومبای سیتی شرکت کرده بود، ولی امروز در ترکیب حضور ندارد.

source