اینسینیه: ناپولی با ماتزاری برای رتبه های بالا می جنگد؛ جو سانتیاگو برنابئو جادویی است

طرفداری | لورنتزو اینسینیه، کاپیتان سابق ناپولی که سابقه کار با والتر ماتزاری را در کارنامه دارد، معتقد است که پارتنوپی با ماتزاری برای رتبه‌های بالا رقابت خواهد کرد. او درباره بازی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو نیز صحبت کرده و اعتقاد دارد که کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان به ابر قهرمان تبدیل می‌شوند.

والتر ماتزاری چندی پیش جانشین رودی گارسیا روی نیمکت ناپولی شد. اینسینیه با این سرمربی رابطه خاصی دارد چرا که زیر نظر این ماتزاری اولین بازی خود را در سری آ انجام داد. اینسینیه در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت درباره ماتزاری گفت:

او مستحق شانس دوم بود. مطمئنم ماتزاری خیلی خوب کار خواهد کرد و ناپولی را به جایی که لیاقتش را دارد، برمی‌گرداند. آنها در این فصل شروع خوبی نداشتند اما باید گفت که کمی بدشانس هم بودند .نمیدانم با گارسیا احساس هواداران چگونه بود اما با ماتزاری آنها برای رتبه‌های بالا می‌جنگند.

او در ادامه درباره ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا نیز افزود:

در پشت پیشرفت ویکتور اوسیمن، لوچانو اسپالتی قرار دارد. ویکتور پس از اعتراضش، انرژی خود را از دست داد اما در حال حاضر با قرار دادن خود در خدمت تیم، از نظر فنی نیز پیشرفت کرده است. من کوارا را نمی‌شناختم اما او بازیکن قدرتمندی است و حتی از طریق شبکه‌های اجتماعی به او تبریک گفتم.

او در پایان درباره بازی در سانتیاگو برنابئو اضافه کرد:

در آنجا جوی جادویی تجربه می‌کنید و بازینان آنها در لیگ قهرمانان به ابر قهرمانان تبدیل می‌شوند. بازی در برنابئو در شما آدرنالین ترشح می‌کنند و احساس متفاوتی دارید.

لورنتزو اینسینیه از ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۲ به مدت ۱۲ سال عضوی از ناپولی بود و در ۳۳۷ بازی برای پارتنوپی، ۹۶ گل به ثمر رساند. این وینگر ۳۲ ساله در سال ۲۰۲۲ با دستمزدی نجومی به کانادا و تورنتو اف سی نقل مکان کرد و در ۳۱ بازی برای این تیم موفق به ثبت ۱۰ گل شده است.

source