برتری السد و نسف‌قارشی/ النصر قبل از بازی صعود کرد

با نتایجی که در دو بازی همزمان لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، صعود النصر عربستان پیش از بازی با پرسپولیس قطعی شد.

امشب (دوشنبه) دیدارهای هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان برگزار شد که در آنها پیروزی نمایندگان قطر و ازبکستان به ثبت رسید.

السد قطر که محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی را در ترکیب اصلی‌اش داشت در خانه شارجه امارات 2 بر صفر پیروز شد. گونزالو پلاتا (9) و بغداد بونجاح (60) زننده این 2 گل بودند.

در دیگر بازی نسف‌قارشی ازبکستان میهمان اردنی‌اش یعنی الفیصلی را با شکست 3 بر یک بدرقه کرد. گل‌های تیم ازبکستانی را ماتئوس لیما (47)، ظفرمراد عبدالرحمانوف (50) و مارکو استانوویچ (68) زدند. تک گل تیم اردنی را نیز محمد صالح در دقیقه 6+45 به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا نسف‌قارشی با 10 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های شارجه (8 امتیاز)، السد (7 امتیاز) و الفیصلی (3 امتیاز) دوم تا چهارم هستند.

با نتایج رقم خورده النصر عربستان که از ساعت 21.30 امشب میزبان پرسپولیس است جواز صعود به مرحله حذفی را به دست آورد.

السد قطر هم با پیروزی مقابل شارجه امارات ضمن اینکه شانس خود را برای صعود از گروه زیاد کرد و 7 امتیازی شد به صورت غیرمستقیم هم به پرسپولیس  و سپاهان ایران برای صعودش کمک کرد زیرا شارجه با این شکست 8 امتیازی باقی ماند و به رده دوم جدول گروهش سقوط کرد.

پرسپولیس و سپاهان در صورت پیروزی و حتی تساوی به ترتیب مقابل النصر عربستان و نیروی هوایی عراق شرایط خود را برای صعود هموارتر خواهند کرد.

در حال حاضر 5 تیم دوم جدول گروه ها برای صعود به مرحله بعدی باهم رقابت دارند این تیم ها به شرح زیر هستند:

*جدول تیم‌های دوم به شرح زیر است:

نوبهار ازبکستان 10 امتیاز

شارجه امارات 8 امتیاز(یک بازی بیشتر)

سپاهان ایران 7 امتیاز

پرسپولیس ایران 7 امتیاز

پاختاکور ازبکستان 4 امتیاز

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)