رویاپردازی جذاب ملی‌پوش‌های والیبال ایران در ترکیه


کد خبر : 1982979 |
07 آذر 1402 ساعت 03:15 |
4.4K بازدید |

0
دیدگاه


فنرباغچه و آلانیا اسپور بهترین تیم‌های دارای لژیونر در لیگ والیبال ترکیه هستند.

رویاپردازی جذاب ملی‌پوش‌های والیبال ایران در ترکیه

به گزارش “ورزش سه”، ۹ هفته از لیگ برتر والیبال ترکیه موسوم به افلر لیگ می‌گذرد و وضعیت تیم‌های دارای لژیونر ایرانی کاملا متفاوت است.

در بالای جدول تیم فنرباغچه که مهدی جلوه قاضیانی را در اختیار دارد هر ۹ بازی خود را پیروز شده و تنها به دلیل یک ست باخته بیشتر نسبت به هالک بانک در رتبه دوم قرار دارد. فنرباغچه در بازی آینده خود مقابل آکوش ازمیر قرار خواهد گرفت.

آلانیا اسپور که بردیا سعادت امتیازآورترین بازیکن لیگ برتر ترکیه را در اختیار دارد، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و بالاتر از تیم قدرتمند زراعت بانک در رتبه سوم جدول قرار دارد، آلانیا در بازی بعدی خود با هالک بانک روبه‌رو می‌شود.

اسپور توتو که مرتضی شریفی دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد از ۹ بازی، چهار پیروزی و پنج شکست در کارنامه خود دارد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفته است. نکته جالب اینکه هر وقت مرتضی شریفی در این تیم‌ درخشیده اسپورتوتو پیروز شده است.

1959475

اما بدترین رتبه‌ها برای تیم‌های جیزره بلدیه اسپور، هاتای و بیگادیچ است. جیزره بلدیه اسپور با آرمین افشین‌فر و احسان دانش‌دوست در رتبه دوازدهم، هاتای با محمد بربست در رتبه سیزدهم و بیگادیچ با طیب عینی و بهنام ابراهیمی در قعر جدول و رتبه چهاردهم حضور دارند.

source