کونسیسائو: گول وضع بد بارسا را نمی‌خورم!


کد خبر : 1983005 |
07 آذر 1402 ساعت 00:38 |
6.3K بازدید |

8
دیدگاه


سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می‌گوید از تیمش مقابل بارسلونا برد می‌خواهد، اما این تیم را به خاطر نتایج ضعیف اخیر دست‌کم نمی‌گیرد.

کونسیسائو: گول وضع بد بارسا را نمی‌خورم!

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های بارسلونا و پورتو، هم‌امتیاز با هم، در رده اول و دوم گروهشان در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و بازی فردا در مونتجوئیک به میزبانی بارسا، در تعیین صدرنشین تاثیر بسزایی دارد. اما کونسیسائو به این بازی خوشبین است و از بازیکنانش برد می‌خواهد.

انتظارات از بازی فردا؟
“بدون شک یک نتیجه خوب فقط پیروزی خواهد بود، اما رسیدن به آن در برابر تیمی مانند بارسلونا یک شب عالی نیاز دارد. همه می‌دانند که بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی این تیم، در این بازی‌های سطح بالا، بازیکنان فوق‌العاده مشتاق و باانگیزه هستند. آنها تیمی از بازیکنان بزرگ در همه بخش‌ها دارند. برنده شدن راحت نیست.”

رقابت برای صدرنشینی؟
“دو باشگاهی که در این گروه بیشترین سابقه اروپایی و تاریخ را دارند به مصاف همدیگر می‌روند. وضع بد فعلی بارسلونا من را به اشتباه نمی‌اندازد. اتفاقا من بدبین‌تر هم می‌شوم. چون این تیم بازیکنانی دارد که در لحظات سخت همیشه سطحشان را کمی بالاتر می‌برند.”

1959525

صدرنشین خواهید شد؟
“ما انتظار یک بارسلونای بسیار قوی را داریم، صرف‌نظر از این روزهایشان. آنها یکی دو بازیکن مصدوم دارند، اما ما هم همین‌طور. من انتظار یک بازی بسیار نزدیک را دارم.”

په‌په و زیدو به بازی می‌رسند؟
“با تیم برای بازی دعوت شده‌اند، اما هنوز مطمئن نیستم.”

شکست 1-0 در بازی قبل با وجود برتری در آمارها؟
“همه چیز بستگی به این دارد که چگونه به بارسا نگاه کنیم و بر اساس ویژگی‌هایمان چه چیزی در زمین ارائه دهیم. این بستگی به آنچه ما می‌خواهیم دارد، یعنی رقابت، نگاه متمرکز به بازی. متمرکز، بدون نگاه کردن به جدول رده بندی. حواس‌پرتی می‌تواند برای ما کشنده باشد و ما آن را نمی‌خواهیم.”

source