خودنمایی با خبر تلخ؛/ استقبال توفانی الاتحاد از سپاهان با 4 گل


کد خبر : 1983681 |
09 آذر 1402 ساعت 23:36 |
32.2K بازدید |

43
دیدگاه

خودنمایی با خبر تلخ؛


شاگردان مارسلو گایاردو موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل الخلیج شدند.

استقبال توفانی الاتحاد از سپاهان با 4 گل

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که هم‌گروه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 21:30 امشب در استادیوم ملک عبدالعزیز به مصاف الخلیج رده چهاردهمی رفت.

الاتحاد که بازی را با ترکیب مارسلو گروهه، عمر هوساوی، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی، زکریا هوساوی، فابینیو، فیصل الغامدی، صالح العمری، ایگور کورونادو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما مقابل الخلیج آغاز کرده بود، خیلی زود به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد.

فوق ستاره فرانسوی الاتحاد در دقیقه 9 با حرکت سریع از میانه زمین تا محوطه جریمه الخلیج پیش رفت و خلق موقعیت کرد که ضربه او پس از برخورد به بازیکنان حریف مقابل پای ایگور کورونادو افتاد تا او دروازه خالی را باز کند.

1960719

کریم بنزما پس از پایه‌گذاری روی گل اول، در دقیقه 29 پنالتی به دست آمده برای الاتحاد را با شوت محکم به سمت چپ و خلاف جهت گلر الخلیج تبدیل به گل کرد، اما هشت دقیقه بعد به‌خاطر آسیب دیدگی جدی نتوانست به بازی ادامه دهد تا مارسلو گایاردو با خبر تلخ مواجه شود و مجبور به تغییر در ترکیب شود.

خالد ناری، مهاجم توگویی الخلیج در دقیقه 45 اختلاف را به حداقل رساند و از روی نقطه پنالتی دروازه مارسلو گروهه را باز کرد تا نیمه اول با برتری دو بر یک الاتحاد خاتمه پیدا کند.

سومین پنالتی بازی در دقیقه 64 اعلام شد و الاتحاد دوباره این فرصت را به دست آورد تا اختلاف را بیشتر کند که عبدالرزاق حمدالله پس از تعویض کریم بنزما پشت توپ ایستاد و با عبور آن از زیر دستان گلر الخلیج به تور زد تا نتیجه سه بر یک شود.

1960720

زکریا هوساوی، مدافع چپ الاتحاد در دقیقه 74 با نفوذ تند و تیز تا محوطه جریمه الخلیج بازهم خلق موقعیت کرد که این بار شوت محکم زمینی او تبدیل به گل شد.

الخلیج در دقیقه 90 توسط فواز الطریس تعویضی گل دوم را به ثمر رساند، اما در نهایت شاگردان گایاردو موفق به کسب پیروزی 4 بر 2 خانگی شدند تا 28 امتیازی شوند و با دو امتیاز کمتر نسبت به الاهلی، در رده چهارم جدول لیگ روشن عربستان قرار بگیرند.

تیم فوتبال الاتحاد که نخستین پیروزی در لیگ روشن را با هدایت سرمربی آرژانتینی خود به دست آورد، چهار شب دیگر (دوشنبه) باید در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف سپاهان ایران برود و در صورت تساوی در این بازی به‌عنوان صدرنشین گروه C راهی دور یک‌هشتم نهایی خواهد شد.

source