بهترین باربری شیراز کدام است ؟

خدمات باربری همیشه یکی از مهمترین خدمات بوده است که برای افراد مختلف اعم از اشخاص عادی ،کارخانجات ، صنایع و . . . مورد نیاز بوده است. برای باربری شیراز نیز می توانید به صورت همه روزه از بهترین و تخصصی ترین خدمات خدمات حمل و نقل کالا به نقاط مختلف کشور و همچنین از سایر شهر ها به شیراز بهره مند شوید. اما شناختن یک شرکت باربری معتبر و حرفه ای که امکان انتقال محموله ها با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت را فراهم نماید از نکات بسیار مهم است.

با توجه به وجود تعداد بسیار زیادی از شرکت های باربری و افراد متفرقه که خدمات حمل و نقل بار و کالا را انجام میدهند مشکلات زیادی در همکاری با باربری ها ایجاد شده است . از همین جهت انتخاب یک باربری مناسب که با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت امکان انتقال محموله ها را بر عهده گیرد از مهمترین موارد است.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین شرکت های باربری شیراز را که در اسرع وقت امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید معرفی نماییم.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری شیراز به صورت تخصصی بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را منتقل کنید.

خدمات باربری شیراز آنی بار با بهترین کیفیت و تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و انتقال کالاها در امنیت کامل انجام میشود. در ادامه این مقاله به بررسی خدمات باربری شیراز آنی بار می پردازیم. با ما همراه باشید.

چه محموله هایی توسط باربری شیراز آنی بار بارگیری و منتقل می شوند ؟

همانطور که گفته شده ، مجموعه آنی بار به عنوان یکی از قوی ترین و بهترین شرکت های باربری که خدمات باربری شیراز را با کمترین هزینه  ارائه می نماید می باشد و امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف را برای شما فراهم می نماید.

هر نوع محموله و کالاهایی که دارای ممنوعیت های قانونی نمی باشند و انتقال آنها بدون مشکل انجام میشود توسط تیم متخصص آنی بار بارگیری و ارسال خواهند شد.

  • ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه
  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی
  • ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین
  • انتقال مواد اولیه تولیدات
  • حمل و نقل سنگ و سرامیک
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

در خدمات حمل و نقل و باربری شیراز ، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد . مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد .

باربری شیراز با انواع خودروی باربری

برای باربری شیراز به همه شهره های کشور یا بالعکس ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی کمرشکن است . به عنوان مثال ،  برای حمل بار بین شهری و انتقال یک دستگاه با وزن 50 تن ، امکان استفاده از تریلی های عادی وجود ندارد و باید از طریق کمرشکن استفاده نمود که نیاز به اخذ مجوز های خاص نیز می باشد.

ارسال بار به شیراز با انواع خودروهای باری تحت پوشش کامل بیمه نامه خواهد بود . اگر نیاز به مشاوره در خصوص خدمات حمل و نقل و باربری شیراز را دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری شیراز

باربری شیراز و حمل و نقل اثاثیه

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات باربری شیراز آنی بار ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه از شیراز به همه شهر های کشور و بالعکس است . حمل و نقل اثاثیه را می توان از پر تقاضا ترین خدمات باربری آنی بار در کشور می باشد که حجم زیادی از آن توسط آنی بار انجام میشود.

تیم متخصص آنی بار برای انتقال اثاثیه شما از بهترین و حرفه ای ترین کارگران استفاده می نماید که لوازم شما را با بهترین کیفیت بارگیری می نمایند .

برای انتقال اثاثیه و لوازم خانه در باربری شیراز از بهترین خودروهای کامیونت مسقف و نیسان استفاده می شود که اثاثیه را در اسرع وقت منتقل خواهند نمود.

برای خدمات اثاث کشی شیراز ، بسته بندی نیز به صورت کامل توسط آنی بار انجام میشود که می تواند امنیت محموله های شما را تامین نماید. برای خدمات حمل اثاثیه به همه شهر های کشور بیمه نامه نیز مدنظر قرار گرفته است .

باربری شیراز

خدمات تخصصی باربری شیراز با بیمه نامه کامل

در خدمات باربری شیراز آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بیمه نامه کامل استفاده می شود تا کالاهای شما در امنیت کامل بارگیری و منتقل شوند . عدم استفاده از بیمه نامه سبب میشود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات برای شما عزیزان فراهم نباشد که بسیاری از شرکت های غیر معتبر از این راه برای کاهش هزینه های حمل استفاده می نمایند .

باربری شیراز آنی بار از بیمه ایران برای افزایش امنیت محموله های شما استفاده می نماید و امکان انتقال ایمن و تخصصی را برای شما فراهم می نماید.

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار هرگونه خسارت وارده به محموله که در اثر شکستگی ، آب خوردگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . . دیگر باشد را به صورت کامل تحت پوشش قرار میدهد  . برای محموله های مختلف تا سقف مشخصی نیز از بیمه رایگان استفاده میشود تا هزینه های شما تا حد زیادی کاهش یابد.

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شیراز می توانید از 100 میلیون تومان بیمه رایگان بهره مند شوید.

بهترین و تخصصی ترین خدمات در مجموعه آنی بار با تخصصی و سابقه بیش از 35 سال همراه است و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده به این مجموعه اعتماد کنید.

ثبت سفارش و مشاوره رایگان برای باربری شیراز

همانطور که گفته شد ، مجموعه  حمل و نقل آنی بار یک شرکت ثبت شده و معتبر می باشد که با بیش از 30 سال سابقه در انتقال انواع بار و کالا می تواند تمامی خدمات باربری ششیراز را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهد .

اگر قصد دارید باربری شیراز را با بهترین کیفیت تجربه کنید تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید . مشاوره تخصصی کارشناسان در افزایش سرعت حمل و نقل و کاهش هزینه های باربری بسیار موثر خواهد بود .

علاوه بر این می توانید از طریق وبسایت anibar.net نیز اطلاعات کاملی در خصوص خدمات این مجموعه بدست آورید .


source