راهیابی افراد شایسته و کاردان به مجلس آتی مدنظر ویژه مردم باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: انتظار است در انتخابات پیش رو سلیقه‌ای رفتار نشود و رعایت اصول و مبانی قانونی مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید حضور باشکوه مردم در انتخابات، سبب شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، افزود: در انتخابات پیش رو مردم باید افراد کاردان و شایسته را برای راهیابی به مجلس برگزینند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذرماه گرامیداشت (روز دانشجو)، گفت: دانشجویان سرمایه‌های عظیم کشور هستند و امید است با بهره گیری از ظرفیت جوانان نام پرافتخار ایران اسلامی در عرصه علم و دانش در جهان بدرخشد و عقب افتادگی‌های گذشته جبران شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: انتظار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کارنامه درخشانی همچون آیت الله مدرس ارائه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی در حوزه نیروی دریایی و اقتصاد دریامحور وجود دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه اراک حضور باشکوه مردم در رویداد بزرگ قرآنی محفل را ارج نهاد و گفت: مردم استان مرکزی با قرآن مأنوس هستند و امید است از کلام وحی بیشترین بهره گیری را در زندگی داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اسرائیل قصد داشت غزه را به شهر سوخته تبدیل و حماس را نابود کند و ۴۰ هزار بمب روی مردم غزه ریختند و ۳۰ هزار خانه را بمباران کردند.

source