سه‌گانه GTA اواخر این ماه به نتفلیکس خواهد آمد

نتفلیکس با نزدیک‌شدن به زمان تعطیلات کریسمس، قصد دارد Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition را به سرویس گیمینگ خود اضافه کند تا کاربران آن بتوانند سه‌گانه محبوب جی تی ای را روی گوشی‌های موبایل خود تجربه کنند.

Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition که شامل بازی‌های زیر می‌شود، از ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) به نتفلیکس خواهند آمد:

  • Grand Theft Auto III
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas

سپس از طریق اپلیکیشن موبایل نتفلیکس یا به‌صورت جداگانه از طریق اپ استور یا گوگل پلی (برای مشترکین نتفلیکس) ارائه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟

سه‌گانه GTA اواخر این ماه به نتفلیکس خواهد آمد - ویجیاتو

تاکنون بازی‌هایی از جمله Kentucky Route Zero و Before Your Eyes از Oxenfree به‌همراه Dead Cells و Immortality به نتفلیکس اضافه شده‌اند. سال آینده نیز Death’s Door و Hades به آن راه پیدا خواهند کرد. هرچند نام عناوین بزرگی در آن دیده نمی‌شود، اما مزیت اصلی سرویس بازی نتفلیکس امکان تجربه آن‌ها روی گوشی‌های موبایل است.

پیش از این در مهر ماه گفته شده بود که نتفلیکس می‌خواهد یکی از بازی‌های GTA را به سرویس اشتراکی خود اضافه کند. در آن زمان گفته شده بود که نتفلیکس همچنین تصمیم دارد تا به ارائه بازی‌های شخص ثالث محبوب مانند Bloons TD 6 و Classic Solitaire نیز ادامه دهد و درباره انتشار یک بازی از سری GTA نیز با Take-Two، مالک راکستار مذاکره کرده است.

علاوه بر اینکه این سه‌گانه در بهترین زمان ممکن (تعطیلات کریسمس) ارائه می‌شود، در دسامبر شاهد انتشار تریلر GTA 6 نیز خواهیم بود و با وجود همین دلایل باید دید چه استقبالی از بازی‌های جی تی ای روی نتفلیکس می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی سریال انیمیشنی Captain Laserhawk: آخرین اقتباس از بازی‌های یوبیسافتانیمیشنی برای گیمرها!
بررسی سریال انیمیشنی Captain Laserhawk: آخرین اقتباس از بازی‌های یوبیسافت


چی به سر بلور اومد؟

سه‌گانه GTA اواخر این ماه به نتفلیکس خواهد آمد - ویجیاتو

source

توسط