کد خبر : 1983921 |
11 آذر 1402 ساعت 00:45 |
28K بازدید |

43
دیدگاه


سادیو مانه سنگالی، بازیکن تیم النصر عربستان، پس از باخت بزرگی که العالمی از همشهری خود الهلال متحمل شد، از عصبانیت منفجر شد.

طغیان مانه: الهلال پیروزی را دزدید!

به گزارش “ورزش سه”، النصر در دربی ریاض در پانزدهمین هفته لیگ حرفه‌ای عربستان در ورزشگاه بین المللی ملک فهد شکست خورد و در دقدیق آخر بازی در حالی که برای تساوی تلاش می‌کرد دو گل دریافت کرد.

این بازی شاهد اعتراضات گسترده بازیکنان النصر به تصمیمات داور بازی بود که بیشترین سهم را کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و کاپیتان این تیم داشت.

حالا اما سادیو مانه بلافاصله پس از پایان مسابقه تصاویری از 3 صحنه داوری را در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و روی آنها نوشت: “آنها پیروزی را دزدیدند.”

1961133

در یک صحنه جنجالی گل رونالدو به دلیل آفساید رد شد. این گل زیبا پس از پاس فوق العاده مانه تبدیل به گل شده بود اما مردود اعلام شد.

در صحنه دوم، رونالدو پس از برخورد با یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی میزبان، درخواست بازبینی صحنه با کمک داور ویدئویی را داشت و انتظار اعلام یک ضربه پنالتی را می‌کشید اما داور مسابقه پاسخی نداد.

مورد سوم نشان‌دهنده برخورد توپ به دست عبدالحمید، مدافع الهلال است. اما داور باز هم به VAR مراجعه نکرد و دستور داد بازی به حالت عادی از سر گرفته شود.

source

توسط varzeshikhabari