کد خبر : 1983898 |
10 آذر 1402 ساعت 22:37 |
22.9K بازدید |

51
دیدگاه


هواداران الهلال در جریان دیدار با النصر، لیونل مسی را تشویق کردند.

مسی باز هم جلوی چشم رونالدو تشویق شد

به گزارش “ورزش سه”، دربی شهر ریاض به میزبانی الهلال و در استادیوم ملک فهد شهر ریاض در حال برگزاری است. قانون 90 به 10 در این مسابقه اجرا می‌شود و بخش اعظم سکوهای قدیمی‌ترین ورزشگاه عربستان در قرق هواداران آبی پوش پرافتخارترین تیم آسیاست.

حضور رونالدو در لباس النصر، به بهانه‌ای برای هواداران الهلال تبدیل شد تا آنها روی مخ کاپیتان رقیب سنتی بروند و پیش از آغاز مسابقه و زمانی که رونالدو برای گرم کردن وارد زمین شد، به تشویق لیونل مسی پرداختند.

1961080

این تشویق‌ها تنها در استادیوم به گوش می‌رسید اما زمانی که در دقایق پایانی نیمه نخست رونالدو در انتظار اعلام یک پنالتی به سود النصر بود، ورزشگاه با تشویق شدید مسی، روی هوا رفت.

زمانی که سکو فوفانا با اوتاویو یک دو کرد و وارد محوطه جریمه شد، روی تکل کالیدو کولیبالی سرنگون شد و بازیکنان النصر اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. هر چند که برخوردی میان دو بازیکن رخ داد ولی پیش از آن، اوتاویو در آفساید قرار داشت و کمک داور پرچم خود را بالا برد.

1961082

این صحنه به VAR رفت تا در صورتی که اوتاویو در آفساید نبوده باشد، داور احتمال رخ دادن خطای پنالتی را بررسی کند. در لحظاتی که بازی متوقف بود، رونالدو به همراه داور مسابقه، در محوطه جریمه الهلال ایستاده بود تا شاید داور بازی تصمیم خود را عوض کند و توسط کمک داور ویدیویی، به کنار زمین فراخوانده شود.

اما اتاق VAR، تصمیم کمک داور را تأیید کرد و اوتاویو در آفساید قرار داشت. نرسیدن رونالدو به پنالتی، باعث شد تا هواداران پرشمار الهلال یک صدا نام لیونل مسی را به زبان بیاورند، به نحوی که بینندگان تلویزیونی به وضوح قادر به شنیدن نام فوق ستاره آرژانتینی بودند تا آبی پوشان اینگونه روی مخ کریستیانو بروند.

1961081

source

توسط varzeshikhabari