آل کثیر با شعار خاص آماده جدال با الاتحاد عربستان


کد خبر : 1984150 |
12 آذر 1402 ساعت 05:35 |
13.1K بازدید |

10
دیدگاه


مهاجم گلزن سپاهانی‌ها با فراموشی حواشی مربوط به عدم حضورش در دیدار برابر استقلال خوزستان، اکنون مهیای جدال با الاتحاد شده است.

آل کثیر با شعار خاص آماده جدال با الاتحاد عربستان

به گزارش “ورزش سه”، آل کثیر که اتفاقات عجیبی را خصوصا در لیگ قهرمانان تجربه کرده است، اینبار در شرایطی با سپاهان گام به آسیا گذاشته که توانسته عملکرد تهاجمی و گلزنی موفقی را به جا بگذارد.

در شرایطی که آل کثیر به واسطه برخی مسائل از سوی مورایس برای لیست بازی مقابل استقلال خوزستان خط خورده بود، در ادامه به اردوگاه تمرینی تیمش بازگشت و اکنون نیز با همراهی کاروان این تیم در سفر به عربستان، آماده جدال با الاتحاد عربستان شده است.

آل کثیر که محبوبیت خود را در پرسپولیس به واسطه گل‌های دیدنی‌اش در اولین تجربه حضور در این تیم که با حضور در لیگ قهرمانان نیز همراه بود، به همراه داشت در ادامه به دلیل شادی گلش محرومیتی عجیب را دنبال کرد.

او در این فصل نیز توانسته نقش موفقی در فاز تهاجمی سپاهان خصوصا در لیگ قهرمانان ایفا کند و با روحیه مناسبی مهیای جدال با الاتحاد عربستان در جنگ صعود شده است.

1961595

این تصویری از عیسی آل کثیر در همراهی کاروان سپاهان پیش از جدال با الاتحاد عربستان است. تصویری که با خالکوبی خاص این بازیکن جنوبی که روی آن نوشته: “كلّ خير سيعود لك” مهیای دیدار با حریف پرحاشیه و جنجالی بازی برگزار نشده دور رفت شده است. جایی که نگاه‌ها بیش از همه چیز به فرصت طلبی مهاجمان حسرت برانگیز اردوگاه سپاهان است و باید دید شرایط به سود آنها رقم خواهد خورد یا خیر.

source