سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی باز شد

09 آذر 1402 ساعت 13:21

سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی باز شد. مشتریان می‌توانند برای خرید 4 محصول از شرکت‌های آرین موتور، کرمان موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا اقدام کنند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اعلام این‌که سامانه فروش ماشین های داخلی با سازوکار جدید بازگشایی شد، گفت در حال حاضر محصولات چند خودروساز به مشتریان عرضه می‌شوند و این سامانه دیگر بسته نخواهد شد. در واقع به تدریج خودروسازان محصولات خود را از محل مازاد ظرفیت در سامانه عرضه خواهند کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو آشنا می‌شویم.

بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی

هم‌اکنون 4 شرکت شامل آرین موتور، کرمان موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا محصولات خود را برای عرضه در سامانه بارگذاری کردند و مشتریان با مراجعه به این سامانه می‌توانند این خودروها را خریداری کنند.

دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز قصد دارند محصولات مازاد و خودروهای جدید خود را از هفته آینده از طریق این سامانه به فروش برسانند. لازم به ذکر است عرضه خودرو در سامانه یکپارچه دائمی بوده و مردم می‌توانند بدون نگرانی از این‌که طرح فروش به پایان برسد، برای خرید محصولات در این سامانه اقدام کنند. همچنین خودروهای این سامانه در قالب طرح فروش فوق‌العاده به مشتریان عرضه می‌شوند و حداکثر زمان تحویل آنها نیز 3 ماهه خواهد بود.

source