بلا رمزی دوست دارد نقش یک ویلن تمام عیار را بازی کند

بلا رمزی دوست دارد نقش یک ویلن تمام عیار را بازی کند

بلا رمزی، بازیگر ۲۰ ساله انگلیسی که تجربه بازی در سریال «بازی تاج و تخت» را در نقش لیانا مورمونت دارد؛ اخیرا نقش شخصیت «الی» را در سریال اقتباسی The Last of Us به همراه پدرو پاسکال در نقش «جوئل» بازی کرده بود. این بازیگر در صحبت‌های جدیدیش با LADbible اعلام کرده که دوست دارد نقش یک شخصیت ویلن تمام عیار با «پیچیدگی» و «ظرافت‌های خاص» را ایفا کند.


مطلب پیشنهادی:ایده های جنجالی رها شده در سریال ها!فرصت های سوخته
ایده های جنجالی رها شده در سریال ها!

رمزی در این باره توضیح داد:

من هنوز نقش یک ویلن واقعی را ایفا نکرده‌ام؛ بنابراین دوست دارم نقش یک شخصیت بد با پیچیدگی‌ها و عمق زیاد را بازی کنم. مثلا جوکر یک شخصیت بی‌نظیر و بهترین مثال برای این مورد است.

بلا رمزی

اخیرا کریگ مازن، شورانر سریال د لست آو آس اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال قرار در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ بهمن ۱۴۰۲) در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد.

کریگ مازین پیش از این اعلام کرده بود که اتفاقات بازی The Last of ‌Us ‌Part 2 را طی بیشتر از یک فصل اقتباس می‌کنند و احتمال ساخت فصل‌‌های بیشتری هم وجود دارد. شایعات همچنین به این اشاره دارند که کیتلین دیور قرار است نقش ابی را در دومین فصل از سریال موفق The Last of Us ایفا نماید.

هنوز مشخص نیست که پخش سریال دقیقا از چه تاریخی آغاز می‌شود. احتمالا طرفداران جایی در سال ۲۰۲۵ باید منتظر تماشای قسمت دوم سریال اقتباسی The Last of Us از HBO باشند.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت اول«وقتی در تاریکی گم شدی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت اول


از اسپایدرمن ۲ تا رزیدنت اویل ۴ | سال ۲۰۲۳ برای ما گیمرها چجوری بود؟

۲ پوستر از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد - ویجیاتو

source