روی کین، اسطوره یونایتد:/ دفاع تاتنهام جلوی سیتی پخش و پلا بود!


کد خبر : 1984431 |
13 آذر 1402 ساعت 08:34 |
7.3K بازدید |

9
دیدگاه

روی کین، اسطوره یونایتد:


روی کین، اسطوره منچستریونایتد، از دفاع “تکان دهنده” تاتنهام انتقاد کرد و مدعی شد که خط دفاع آنها بسیار بد و در بازی‌های بزرگ آسیب‌پذیر است.

دفاع تاتنهام جلوی سیتی پخش و پلا بود!

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در یک بازی جذاب و جنجالی به تساوی 3-3 رضایت دادند. تاتنهام پس از اینکه سون هیونگ مین یک ضدحمله خوب را با ضربه‌ای محکم به گل اول تاتنهام تبدیل کرد، 1-0 پیش افتاد، اما خیلی زود در همان نیمه اول دو گل دریافت کرد و عقب افتاد. سیتی در نیمه اول موقعیت‌های زیاد دیگری هم داشت که نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند.

کین بین دو نیمه بازی، در استودیو اسکای اسپورت، دفاع تاتنهام را شوکه کننده خواند و گفت ایرادات این خط دفاعی در بازی‌های بزرگ دیده می‌شود. او گفت: “سیتی در حمله بسیار درخشان بوده، اما در دفاع آسیب‌پذیر است، آنها برخی از بازیکنان اصلی را ندارند و به طور کل عالی هستند. تاتنهامی‌ها هستند که آشفته و پخش و پلا بازی می‌کنند و توپ را تماشا می‌کنند، فیل فودن خیلی راحت در محوطه شش قدم پاس می‌دهد و یک بازیکن دیگر سیتی هم آن را گل می‌کند. نباید در نیمه دوم اینطور بماند.

1962090

دوست ندارید این را بشنوید، اما تاتنهام واقعا بد است، آنها در خط دفاع مشکل دارند و این در مقابل تیم‌های واقعا خوب ملموس است. حس می‌کنم تاتنهام یک یا دو گل دیگر می‌توانست بخورد.”

source