در سال ۲۰۲۳ میانگین روزانه بیش از ۴۰,۰۰۰ پلی استیشن ۵ فروخته شده است

در سال ۲۰۲۳ میانگین روزانه بیش از ۴۰,۰۰۰ پلی استیشن ۵ فروخته شده است

گزارش جدید حاکی از آن است که در سال ۲۰۲۳ به طور میانگین روزانه بیش از ۴۰,۰۰۰ دستگاه کنسول پلی استیشن ۵ فروخته شده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy XVIانقلاب فاینال فانتزی
بررسی بازی Final Fantasy XVI

داده‌های به‌دست‌آمده توسط Finbold نشان می‌دهد که تا اکتبر ۲۰۲۳، به طور میانگین ۱,۲۳۸,۱۰۹ واحد از کنسول پلی‌ استیشن ۵ به صورت ماهانه فروخته شده است. میانگین این رقم در حدود ۲۸۵,۷۱۸ واحد در هفته و ۴۰,۷۰۵ واحد در روز است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر شویم، در هر ساعت ۱۶۹۶ پلی‌ استیشن ۵ یا تقریباً ۲۸ دستگاه در یک دقیقه فروخته می‌شود. یعنی اگر خواندن این خبر تا به اینجای کار برای شما ۳۰ ثانیه طول کشیده باشد، به طور متوسط ​​۱۴ واحد پلی‌استیشن ۵ فروخته شده است.

پلی استیشن ۵

به‌دلیل تعطیلات سال نو که معمولاً فروش فوق‌العاده خوبی را برای کنسول‌ها شاهد هستیم، احتمالاً این تعداد به صورت صعودی افزایش پیدا خواهد کرد. سونی فاش کرد که حدود ۷.۱ میلیون واحد PS5 در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ فروخته است که به طور متوسط ​​ماهانه ۲.۳۷ میلیون واحد در ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر فروخته شده است.

ماه گذشته گزارش شد که اکتبر ۲۰۲۳ پرفروش ترین ماه پلی استیشن ۵ تاکنون بوده و همچنان دومین کنسول پرفروش تاریخ سونی است. از نظر مجموع فروش کلی تا کنون، PS5 کمتر از ۴۵ میلیون فروخته که هنوز فاصله زیادی با ۱۵۸.۷ میلیون دستگاه پلی استیشن ۲ دارد.

با توجه به اینکه پلی استیشن ۵ اسلیم جدید نیز در حال تولید است و کنسول مذکور خیلی سریع به مشتریان عرضه می شود می‌تواند تا دو سال آینده حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه به فروش رسیده را پیش‌بینی کرد.

به نظر شما فروش پلی استیشن ۵ نهایتا به چه رقمی خواهد رسید؟


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


چه بلایی سر GTA آنلاین میاد؟

اولین تریلر از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شد - ویجیاتو

source