فقط 25 میلیون یورو می‌دهیم/ باورنکردنی: قیمت عجیب بارسا روی ژوائو فلیکس!


کد خبر : 1984749 |
14 آذر 1402 ساعت 12:45 |
41.1K بازدید |

26
دیدگاه

فقط 25 میلیون یورو می‌دهیم


ژوائو فلیکس تا پایان فصل از اتلتیکو به شکل قرضی در بارسا بازی خواهد کرد و در پایان فصل بارسا برای خرید دائمی او باید مذاکره کند. قیمت پیشنهادی بارسا برای این مهم تنها 25 میلیون یورو است.

باورنکردنی: قیمت عجیب بارسا روی ژوائو فلیکس!

به گزارش “ورزش سه”، ژوائو فلیکس روزهای خوبی در اتلتیکو نداشت و به دلیل اختلاف نظر با دیگو سیمئونه و مشکلاتی که با سبک بازی اتلتیکو داشت، نیم فصل دوم فصل گذشته قرضی به چلسی رفت. باشگاه لندنی تمایلی برای خرید دائمی او نشان نداد و او به اتلتیکو برگشت اما در هیچ بازی دوستانه پیش فصل و بازی‌های ابتدایی فصل به میدان نرفت چرا که می خواست به بارسلونا برود. 

انتقال قرضی او در نهایت انجام شد و ژوائو شروعی عالی هم در بارسا داشت هرچند که خیلی زود دچار افت شد.

1962547

ستاره پرتغالی اما در دو بازی اخیر توانسته بار دیگر برای بارسا بدرخشد و برابر پورتو و اتلتیکو گل‌هایی تعیین کننده زد. 17 بازی، 5 گل و 3 پاس گل، عملکرد ژوائو در بارسا بوده و ژاوی نسبت به حفظ او برای فصول بعد اصرار دارد اما در این راه بارسا با مشکل بزرگی روبه‌رو است.

قیمت مدنظر اتلتیکو برای فروش ژوائو بین 70 تا 80 میلیون یورو است. اتلتیکو او را 120 میلیون یورو از بنفیکا خرید و نمی‌خواهد ارزان از دست بدهد، در حالی‌که بارسا به دلیل مشکلات مالی هرگز نمی‌تواند چنین رقمی را هزینه کند.

1962372

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، بارسلونا تنها به شرط انتقال 25 میلیون یورویی قادر به جذب دائمی ژوائو خواهد بود که بسیار کمتر از مبلغ درخواستی اتلتیکو است. دستمزد بالای بازیکن نیز یکی دیگر از موانع است اما یک راه، فروش روبرت لواندوفسکی است. در واقع اگر ستاره لهستانی راهی لیگ عربستان شود، بارسا هم می‌تواند رقم مورد نظر اتلتیکو را پرداخت کند. لوا این روزها افت کرده و گفته می‌شود بارسا تابستان او را در فهرست فروش می‌گذارد.

source