محبوبیت ستاره جدید بارسا: همه عاشق او شدند


کد خبر : 1984738 |
14 آذر 1402 ساعت 11:44 |
28.4K بازدید |

5
دیدگاه


اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، به ستاره جدید این تیم تبدیل شده و از محبوبیت بسیاری در رختکن این تیم برخوردار است.

محبوبیت ستاره جدید بارسا: همه عاشق او شدند

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت مارک آندره تراشتگن باعث شد که ژاوی چاره‌ای جز استفاده از پنیا در دروازه بارسلونا در چند هفته اخیر نداشته باشد.

این بازیکن از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت به خوبی استفاده کرد و موفق شد جواب اعتماد ژاوی را بدهد و بتواند به خوبی در طول این مدت از دروازه بارسلونا حراست کند. او نشان داد که شایستگی حضور در این تیم را داشته است.

حالا مشخص شده که تراشتگن برای مدتی طولانی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و زمان بازگشت او به میادین بسیار دیرتر از آنچه که پیش از این عنوان شده بود است و به این ترتیب این ستاره جدید فرصت بیشتری برای درخشش با پیراهن بارسا خواهد داشت. 

1958638

منابع نزدیک به رختکن بارسلونا خبر داده‌اند که بازیکنان این تیم از حضور او در ترکیب و در میدان در کنارشان بسیار استقبال می‌کنند و پنیا از محبوبیت خاصی در بین ستاره‌های این تیم برخوردار است که به‌خاطر رفتار و شخصیت آرامی است که همیشه در درون و بیرون از زمین بازی دارد.

آن‌ها حالا در غیاب دروازه‌بان آلمانی، اعتماد زیادی به پنیا پیدا کرده‌اند و ارزش بسیاری برای این بازیکن و توانایی‌های او در زمین بازی قائل هستند و می‌دانند که می‌توانند روی مهارتش در دروازه حساب باز کنند. 

source