پنلوپه کروز ستاره تیم محبوبش رئال‌مادرید را نمی‌شناسد!

جود بلینگام که برنده جایزه پسر طلایی شد، از زمان انتقال از دورتموند به رئال‌مادرید بسیار درخشیده. بلینگام ۲۰ ساله به خاطر بازی‌هایش برای لوس بلانکوس مورد تحسین کل جهان قرار گرفته و تا به اینجای کار، در ۱۷ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده است. با این حال، پنلوپه کروز علیرغم بزرگ شدن در مادرید و طرفداری از این باشگاه بزرگ، هنوز به یکی از طرفداران این بازیکن تبدیل نشده است.

کریگ اسلیتر، گزارشگر اسکای اسپورت، در اولین اکران فیلم «فراری» به کارگردانی «مایکل مان» حضور داشت و با این بازیگر اسپانیایی درباره ملی‌پوش انگلیسی صحبت کرد. اما این ستاره هالیوودی به دلیل غرق شدن در ساخت فیلم، اطلاعات چندانی از بلینگام نداشت.

اسلیتر در اسکای گفت: با پنلوپه کروز آشنا شدم، او در این فیلم نقش همسر انزو فراری را بازی می‌کند. باور کنید یا نه، پنلوپه اهل مادرید است، در مادرید بزرگ شده و طرفدار بزرگ رئال مادرید است. از او در مورد جود بلینگام و شروعی که در برنابئو داشت پرسیدم. او اصلا چیزی در مورد او نمی‌دانست و چیزی برای گفتن نداشت. او باید تنها هوادار رئال باشد که از کارهایی که آقای بلینگام جوان در آن‌جا انجام می‌دهد شاخ درنیاورده باشد. شاید او آن‌قدر در این فیلم غرق شده که فرصت نکرده بازی‌ها را تماشا کند.

پنلوپه در این فیلم نقش لورا فراری را بازی می‌کند، در کنار آدام درایور، ستاره جنگ ستارگان که در نقش انزو فراری ظاهر می‌شود. این فیلم با حضور چهره‌های مشهور بسیاری در میدان لستر لندن به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

source