کرایتک: توسعه بازی Crysis 4 به خوبی پیش می‌رود

کرایتک: توسعه بازی Crysis 4 به خوبی پیش می‌رود

ظاهراً شرایط برای توسعه و تولید بازی Crysis 4 از سوی استودیوی بازی‌سازی کرایتک (Crytek) به خوبی پیش می‌رود و تیم توسعه‌دهنده به شکل مطلوبی کارها را جلو می‌برد.


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟

دیوید فیتفیلد (David Fitfield)، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی کرایتک، طی مصاحبه‌ای با رسانه MP1st به‌روزرسانی مختصری درباره بازی Crysis 4 منتشر کرد که از زمان معرفی اولیه آن، هیچ خبری در اختیار نداشتیم که هیجان‌انگیز باشد. هرچند که این اخبار همچنان زیاد نیست، اما می‌تواند خیال طرفداران را از بابت مراحل توسعه تا حدودی راحت کند.

Crysis 4

Crysis 4 (نامی که فعلا رسمی نیست، اما تا مشخص شدن اسم رسمی دنباله مجموعه، چنین نامی را انتخاب کرده‌ایم) در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شد، در آن زمان تیم فاش کرد که این پروژه در مراحل اولیه توسعه است. هنگامی که از فیتفیلد پرسیده شد که در بازی جدید استودیوی سازنده یعنی بازی Crysis 4 چه اتفاقی می‌افتد، او حرف‌های پایین را با طرفداران به اشتراک گذاشت:

Crysis 4 همچنان هنوز در حال توسعه است و ما یک تیم عالی داریم که روی آن کار می‌کنند! به محض اینکه جزئیات بیشتری در مورد آن داشته باشیم، شما را مطلع خواهیم کرد.

در حال حاضر بازی در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین هنوز زمان زیادی در پیش داریم، اما ما می‌خواستیم این خبر را اکنون به شما ارائه دهیم، زیرا برای آینده بسیار هیجان‌زده هستیم و به شما اطلاع می‌دهیم که به حرف طرفداران گوش خواهیم داد.

به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویحیاتو را دنبال کنید. نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟


چه بلایی سر GTA آنلاین میاد؟

کراس‌اوور بازی Fortnite و لاک‌پشت‌های نینجا تقریبا حتمی است - ویجیاتو

source