پوچتینو: منچستریونایتد شایسته پیروزی بود؛ عوامل مختلفی در وضعیت چلسی نقش دارند

کابوس آبی‌ها ادامه دارد. 

طرفداری | چلسی در سفر به اولدترافورد شکست دیگری را متحمل شد. تیم مائوریسیو پوچتینو با شش شکست همچنان در نیمه دوم جدول قرار داد و به نظر نمی‌رسد نتایج پر نوسان این تیم پایانی داشته باشد. پوچتینو در واکنش اولیه به بازی امشب تیمش گفت:

ناامید هستم چون منچستریونایتد بازی را بهتر از ما آغاز کرد. به نظرم به اندازه کافی برای ماندن در بازی موقعیت ایجاد کردیم. نیمه اول به تساوی رسیدیم و در مورد موقعیت‌ها باید بی‌رحم‌تر می‌بودیم. نیمه دوم ما بهتر شدیم اما گل دریافت کردیم و انرژی لازم برای بازی تهاجمی را از دست دادیم. در این نیمه موقعیت کافی نداشتیم. در کل فکر می‌کنم آن‌ها بیشتر از ما شایسته پیروزی بودند. 

شرایط مشابه گذشته را داریم. قبل از شکست مقابل نیوکاسل نتایج بازی‌های ما عادلانه نبود. نگرانی ندارم چون شرایط مختلفی در این وضعیت نقش دارند. بازی ده نفره مقابل برایتون در کنار مصدومان روی بازی امروز تاثیر داشتند. 

تعویض کوکوریا و جیمز؟ در نیمه اول بازی 1-1 بود و از آن‌جایی که نمی‌توانستیم جیمز را به مدت 90 دقیقه بازی بدیم، او نیمه دوم وارد زمین شد. می‌خواستیم از سمت راست حمله کنیم اما آن‌ها انرژی بیشتری نشان دادند. نتوانستیم مثل منچستریونایتد عمل کنیم.  

فوتبال یعنی نشان دادن عملکرد. واقعیت را در داخل زمین نشان می‌دهیم و قرار نیست چیزی که در ابتدای فصل گفتیم را تغییر دهیم. حتی با تیم کامل هم کار سختی داریم اما کار با نصف تیم دشوار است. باید به بازیکنان زمان داد. باید آرام باشیم و مطمئن شویم که پیشرفت می‌کنیم. 

به اندازه بازی با نیوکاسل عصبانی نیستم چون بازیکنانی را از دست دادیم و تقریبا با همان تیم بازی با برایتون وارد زمین شدیم. منچستریونایتد یک روز بیشتر استراحت کرده بود. نیمکت را ببینید، تعدادی از بازیکنان جوان به کمک تیم آمدند. تلاشمان را کردیم و شاید برای این که بازی را به تساوی بکشانیم موقعیت کافی داشتیم.  

source