یک ورزشگاه جدید برای انزلی بسازید؛/ تارتار: نیازی نیست به هواداران‌مان فراخوان بدهم


کد خبر : 1985237 |
16 آذر 1402 ساعت 13:03 |
4.8K بازدید |

9
دیدگاه

یک ورزشگاه جدید برای انزلی بسازید؛


سرمربی ملوان می‌گوید این تیم باید سه امتیاز دیدار با شمس آذر را به دست بیاورد تا جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند.

تارتار: نیازی نیست به هواداران‌مان فراخوان بدهم

به گزارش “ورزش سه”، ملوان که با نتایج درخشان خود در طول فصل جاری در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است، فردا در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی فردا مثل همه بازی‌های امسال سخت و نفس‌گیر است. مسابقات امسال اصلا قابل پیش‌بینی نیست و این کار همه تیم‌ها را سخت کرده است. همین تیم شمس آذر که ما به آن‌ها خوش‌آمد می‌گوییم، در تبریز تراکتور را شکست می‌دهد و هوادار هم شمس آذر را در قزوین شکست می‌دهد. این نتایج نشان می‌دهد امسال لیگ خیلی سختی خواهیم داشت و باید هر طور شده امتیازات لازم را کسب کنیم. ما چالش بالای جدول را خیلی بیشتر دوست داریم تا چالش میانه جدول. دوست داریم همین روند را حفظ کنیم.

او ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و وقفه کافی که داشتیم. به خوبی روی نقاط ضعف و قوت شمس آذر کار کردیم و این تیم را به هیچ وجه دست کم نمی‌گیریم. تیم بسیار خوب و دونده‌ای هستند و امیدوارم بچه‌هایمان تمام نکات تاکتیکی را در بازی فردا رعایت کنند و با تمرکز بالا بازی کنند و کم اشتباه باشیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی ملوان درباره مصدوم و محرومان ملوان برای این دیدار توضیح داد: خدا را شکر‌ محروم و مصدوم نداریم. درباره مصدوم‌ها باید بگویم با وجود دکتر صیاد و همکاران‌شان، فیزیوتراپ‌مان، آقای شاهرخ جلالی، ما می‌توانیم خیلی از مشکلات را حتی با امکانات کم مرتفع کنیم‌. جا دارد یک تشکر ویژه از کادر پزشکی تیم داشته باشم که شبانه روزشان را برای سلامتی بازیکنان گذاشته‌اند. امیدوارم بتوانیم جواب زحمات این عزیزان را با بازی خوب فردا بدهیم.

1950759

تارتار در خصوص تاثیر وقفه‌های لیگ روی شرایط ملوان که باعث نگرانی هواداران این تیم شده، گفت: واقعا این شرایط کار را سخت کرده، به‌خصوص برای تیم‌هایی مثل ملوان که شهرستانی هستند. ما هر چقدر تلاش کردیم هفته گذشته بازی تدارکاتی انجام بدهیم، نتوانستیم، چون تیم‌های هم‌استانی‌مان درگیر مسابقات لیگ یک و لیگ دو بودند و اینکه به شهرهای دیگر برویم و بازی کنیم و برگردیم، برایمان هزینه سنگینی داشت. نتوانستیم این کار را بکنیم و مجبور شدیم برای حفظ شرایط جسمانی‌مان، بازی درون تیمی داشته باشیم. امیدوارم بچه‌هایمان با آن تلاش و غیرت همیشگی‌شان، کمبودها را جبران کنند و با تعصب‌شان، نوسانات برگزار لیگ را جبران کنند. من به این بچه‌ها ایمان دارم و امیدوارم آن‌ها هم خودشان را باور کنند اما دچار غرور نشوند.

او درباره عملکرد خوب شمس آذر در مسابقات خارج از خانه عنوان کرد: شمس آذر در ضدحملات و حملات سریع تیم بسیار خطرناکی است؛ تیمی هستند که عناصر سرعتی جلوی زمین دارند و به خوبی آنالیزشان کردیم و امشب هم آنالیز نهایی را برای بازیکنان تیم داریم. باید خیلی با تمرکز بازی کنیم و بی محابا حمله نکنیم. ما در طول تمرینات، تیم شمس آذر را شبیه‌سازی کردیم و اگر بچه‌ها هوشمندانه عمل کنند، ضمن احترام به تیم خوب شمس آذر و آقای دقیقی، می‌توانیم برنده بازی باشیم. به هر حال شمس آذر هم از تیم‌های خصوصی است و امیدوارم در آینده به غیر از بازی فردا موفق باشند.

تارتار در پایان در مورد هواداران ملوان اظهار داشت: نیازی به گفتن ما نیست و من می‌دانم آن‌ها به قدری عاشق ملوان هستند که بسیاری از آن‌ها حتی پشت درهای ورزشگاه می‌مانند. می‌دانم ورزشگاه را پر می‌کنند و از آن‌ها ممنونم که تمامی بلیت‌های ما را خریده‌اند و مثل خیلی از تیم‌ها مجبور نیستیم تبلیغ کنیم که به ورزشگاه بیایید. ما از آن‌ها می‌خواهیم آن‌هایی که بلیت خریده‌اند، به ورزشگاه بیایند. دوست نداریم هوادار ما پشت درهای ورزشگاه بماند و این موضوع ما را اذیت می‌کند. می‌دانم که مسئولان هم به فکر ساخت یک ورزشگاه بزرگتر برای این هوادار خوب ما هستند.

source