بازگشت به موقع ستاره: وینی به سوپرجام می‌رسد


کد خبر : 1985500 |
17 آذر 1402 ساعت 17:43 |
8.3K بازدید |

5
دیدگاه


احتمال دارد وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، بتواند این تیم را در رقابت‌های سوپرجام همراهی کند.

بازگشت به موقع ستاره: وینی به سوپرجام می‌رسد

به گزارش “ورزش سه”، وینسیوس در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر و در جریان دیدار تیم ملی برزیل برابر کلمبیا به شدت مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. 

پس از بازگشت این بازیکن به مادرید مشخص شد که مصدومیت او بسیار شدید و جدی است و گفته شده بود که احتمال دارد برای مدتی طولانی و نزدیک به سه تا سه ماه و نیم قادر به همراهی این تیم نباشد که شوک بزرگی برای رئال و کارلو آنچلوتی بود. 

این ستاره برزیلی به این ترتیب بسیاری از دیدارهای رئال در طول این مدت را از دست می‌داد که یکی از مهم‌ترین آنها رقابت‌های سوپر جام اسپانیاست که قرار است که در ماه ژانویه به میزبانی کشور عربستان برگزار شود. 

1951449

حالا اتلتیک خبر داده که این احتمال وجود دارد که وینیسیوس جونیور بتواند زودتر از موعد مقرر به میادین برگردد. او احتمالا در ماه ژانویه شرایط لازم برای حضور در میدان را پیدا خواهد کرد و این خبر بسیار خوبی برای رئال است که در حال حاضر به بحران جدی مصدومیت دست به گریبان است. 

اگر این اتفاق رخ دهد و این خبر تایید شود، این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدارهای سوپرجام همراهی کند که امتیاز مهمی برای رئال مادرید خواهد بود. منابع داخل این باشگاه در گفتگو با خبرنگار اتلتیک این احتمال را رد نکرده‌اند. 

source