حداکثر ریسک در مورد جود/ رئال نمی‌گذارد این ستاره مثل گاوی شود


کد خبر : 1985463 |
17 آذر 1402 ساعت 16:09 |
39.7K بازدید |

23
دیدگاه

حداکثر ریسک در مورد جود


رئال مادرید درک می‌کند که در انگلیس نگرانی‌ها در مورد وضعیت بلینگام بالاست و کادر فنی کهکشانی‌ها برنامه‌ای خاص برای این ستاره در نظر گرفته است.

رئال نمی‌گذارد این ستاره مثل گاوی شود

به گزارش “ورزش سه”، تقویم فشرده است و ریسک مصدومیت نیز بالاست. موردی که به تیمی مثل رئال ضربه زیادی زده است. از این رو، باشگاه مادریدی می‌خواهد در مورد بازیکنانی مانند جود بلینگام محتاط باشد. شکی نیست که ستاره انگلیسی به مهره کلیدی تیم آنچلوتی تبدیل شده و می‌تواند هر دفاع رقیب را در هم بشکند.

1963923

با این حال، در چند بازی اخیر، بازیکن سابق بروسیا دورتموند از مصدومیت شانه رنج برده و این زنگ خطر را به صدا درآورده است. مشکلی که باعث شد او دو بازی رئال را از دست بدهد و در بازی‌های اخیر نیز با کمی درد بازی کرده است. او از ناحیه مچ پا نیز مشکلاتی دارد.
به همین دلیل بود که جود پس از بازی با گرانادا دو روز در تمرینات رئال با صلاح‌دید کادر فنی حضور نداشت. او در سالن بود و زیر نظر فیزیوتراپ‌ها. این برنامه‌ای بود که کادر فنی و تیم پزشکی رئال پس از مشورت با یکدیگر معین کردند. او بعد از بازی با ناپولی نیز دو جلسه استراحت کرده بود.

1962879

اخیرا اعلام شد که در انگلیس نگران وضعیت جود هستند و اینکه فشار بازی‌ها و مصدومیت او شاید باعث شود او یورو 2024 را از دست بدهد. رئال این شرایط را می‌داند و به همین دلیل برنامه‌ای ویژه برای او مشخص کرده است. حداکثر احتیاط تا رهایی کامل از بند مصدومیت. رئال هرگز نمی‌خواهد او به سرنوشت گاوی و پدری دچار شده و زیر فشار بازی‌های متعدد، مصدومیتی سخت نصیبش شود.

source