استودیو بازیسازی Sharkmob از بازی شوتر Exoborne رونمایی کرد

رویداد The Game Awards 2023 میزبان بازی شوتر آنلاین و رایگان دیگری نیز بوده که Exoborne نام داشته است. این بازی از سوی استودیو بازیسازی شارک موب توسعه و منتشر شده که بدنیست بدانید سبک خوبی را برای سرگرمی ارائه داده است.

Exoborne محصولی شوتر آنلاین و رایگان در سبک بازی های تاکتیکال AAA بوده که با ویژگی های بسیاری از سوی تیم سازنده Sharkmob Malmo توسعه یافته است. این بازی از سوی مدیر خلاق Petter Mannerfelt شکل گرفته که وی در 8 فرنچایز از بازی The Division نیز حضور داشته است و در واقع میتوان یکی از دلایل محبوبیت این بازی در نزد گیمرها را حضور این شخصیت دانست. این بازی با برخورداری از داستانی عالی قرار است جنبه جدیدی از بازی های آنلاین را تحت پوشش قرار دهد.

داستان و سبک بازی در آمریکای پسا آخرالزمانی جریان داشته است که این موضوع سبب برهم خوردگی شرایط اب و هوایی عظیم شده است. گیمرها در طول این بازی باید در محیط های خطرناک بسیاری حضور پیدا کنند و برای لوت نمودن رقبا و جمع آوری منابع با یکدیگر رقابت کنند.

تاریخ مشخصی برای انتشار بازی Exoborne درنظر گرفته نشده است ولی باید بدانید که برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی درنظر گرفته شده است.

منتخب کاربران

source